digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 375
Identificador d'enviament: 359
Submission UUID: 05410029-b5cc-4379-bc32-0449335d73b5
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/359?token=nqd3PeORZ5XGGKaiUzzcmcjFtEHiz48HKxv-2UgPfXw
Submission Update: /ca/digitest?token=nqd3PeORZ5XGGKaiUzzcmcjFtEHiz48HKxv-2UgPfXw
Created: dc., 25/10/2023 - 09:36
Completed: dc., 25/10/2023 - 10:06
Canviat: dc., 25/10/2023 - 10:06
Remote IP address: 185.73.171.215
Enviat per: BAULACREIX SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
BAULACREIX SCCL
1983 (Baulacreix SCCL)
http://www.treasurefamilyapp.com
F60662939 (Baulacreix)
08902
direccio.treasurefamilyapp@gmail.com
direcció del projecte TreaSureFamilya app
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Serveis a persones
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions
Cap de les esmentades
és complicat. TSFAPP es un proojecte intercooepratiu de 3 cooperatives especialitzades en l'atenció a la petita infancia i families (Baulacreix, Deltacoop i Magroc). D'aquesta interccoperació neix el projecte i a dia d'avui estem creant NAVISCOOP una cooperativa de segon grau . Però està en fase de creació. De moment tot va depenent de les 3, el desenvolupador de l'app està a nom de Delta, una treballadora està contractada per Magroc i jo per Baulacreix... Quan Naviscoop estigui constituida, tot passarà sota el paraigues de la cooperativa de 2n grau. A dia d'avui el projecte ha rebut 3 subvencions de Singulars.
No ho sé
250.001-500.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Community manager, Programador/a
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
{Buit}
{Buit}
{Buit}
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Sí
Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“).
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement
{Buit}
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
No estic segura / segur
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
11
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
No
No
No ho sé
No ho sé
Sí
Jamgo, CDmon, claraboia, apostrof
No ho sé
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
pc i connecxió a internet
Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
no els he resolt encara
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Amb l'Ateneu de l'hospitalet hem tingut suport per a la creació de la coopèrativa de 2n grau
Amb Matchimpulsa es van fer varies reunions amb diferents professionals (jo encara no estava al projecte i no ho se del tot)
Amb Matchimpulsa es van fer varies reunions amb diferents professionals (jo encara no estava al projecte i no ho se del tot)
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
no ho se