digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 374
Identificador d'enviament: 358
Submission UUID: adb7b878-72b5-45d1-9751-1b7b38018053
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/358?token=Y-4ROmKdpq0Rphd6irihyPkNhtiaxiBi7Qro9ZNbdlo
Submission Update: /ca/digitest?token=Y-4ROmKdpq0Rphd6irihyPkNhtiaxiBi7Qro9ZNbdlo
Created: dc., 25/10/2023 - 09:32
Completed: dc., 25/10/2023 - 10:43
Canviat: dc., 25/10/2023 - 10:43
Remote IP address: 62.174.166.20
Enviat per: Descoberta s.l
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Descoberta s.l
2010
www.descoberta.cat
B65433740
8879
info@descoberta.cat
Administrador-gerent
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Altres tipus de societats (SA, SL, SCP)
Hostaleria, turisme i oci
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Venda de béns o serveis
Cap de les esmentades
Venda productes en linia, quotes per accés a una plataforma
No
Més d’1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Community manager, Disseny gràfic
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Teams (disposem del 365 a l'empresa)
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica
En tenim una de pròpia, feta a mida.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
Sí
intranet de gestió de clients i de gestió de webs comercials
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Practicitat, costum
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
35
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
2
No
No tenim pla d'igualtat
No
No
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Només per a aquelles persones que ho demanen
365 en general
Efectivitat de les reunions, Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius
Protocols i planificació. Més formació en 365 (la iniciem en breu)
{Buit}
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Càpsules BCN activa
Accelera Creixement DIBA
Accelera Creixement DIBA
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Consultoria