digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 374
Identificador d'enviament: 358
Submission UUID: adb7b878-72b5-45d1-9751-1b7b38018053
Submission URI: /ca/digitest

Created: dc., 25/10/2023 - 09:32
Completed: dc., 25/10/2023 - 10:43
Canviat: dc., 25/10/2023 - 10:43

Remote IP address: 62.174.166.20
Enviat per: Descoberta s.l
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: Descoberta s.l
Any de creació: 2010
Pàgina web: www.descoberta.cat
CIF de l'empresa (o persona autònoma): B65433740
Codi postal de la seu principal de l’organització: 8879
Correu de contacte de l’organització: info@descoberta.cat
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Administrador-gerent
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Altres tipus de societats (SA, SL, SCP)
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Hostaleria, turisme i oci
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Venda de béns o serveis
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? Venda productes en linia, quotes per accés a una plataforma
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? Més d’1.000.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim igualitàriament
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim, majoritàriament dones
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim igualitàriament
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) No la tenim però ens aniria bé
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia La tenim igualitàriament
Creació de continguts audiovisuals No la tenim però ens aniria bé
Creació o manteniment de codi i programari No la tenim
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals No la tenim però ens aniria bé
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Community manager, Disseny gràfic
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Majoritàriament dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Sovint
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) De vegades
Listes de correu / butlletins digitals Mai
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Teams (disposem del 365 a l'empresa)
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? En tenim una de pròpia, feta a mida.
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Cap, que tinguem constància
Desenvolupament web 1001 - 10.000 €
Comunicació i màrqueting digital 1001 - 10.000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies 1001 - 10.000 €
Contractació persones amb perfil TIC Cap
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol 1001 - 10.000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia?
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci? intranet de gestió de clients i de gestió de webs comercials
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure? Practicitat, costum
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Sense llicència
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Ho resolem com millor sabem
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Tenim personal propi
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Comptem amb freelance o proveïdora externa
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ningú s’encarrega
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? Es té en compte però de forma no sistemàtica
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Manual de comunicació interna Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Reunions específiques al respecte Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Assessorament extern Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 35
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Si us plau especifiqueu quantes 2
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? A cap
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?: Arç cooperativa, Fundació Ferrer i Guàrdia. Cooperativa estel. Espai coneix.
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Només per a aquelles persones que ho demanen
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? 365 en general
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Efectivitat de les reunions, Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar? Protocols i planificació. Més formació en 365 (la iniciem en breu)
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents?
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius No el coneixiem
Acompanyament o formacions de Torre Jussana No el coneixiem
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració L'hem fet servir
Altres serveis o ajuts
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? Càpsules BCN activa
Accelera Creixement DIBA
Subvenció “Enfortim l’ESS” No el coneixiem
Subvenció “Impulsem el que fas” No el coneixiem
Kit Digital per a PIMES L'hem fet servir
Projectes Singulars No el coneixiem
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització No el coneixiem
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització No el coneixiem
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) No el coneixiem
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? Consultoria