digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 526
Identificador d'enviament: 557
Submission UUID: acbe96ed-4676-41ed-a2ad-ee8671b76002
Submission URI: /ca/digitest

Created: dv., 06/09/2024 - 10:44
Completed: dv., 06/09/2024 - 12:01
Canviat: dv., 06/09/2024 - 12:01

Remote IP address: 212.230.191.242
Enviat per: miracoop
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: miracoop
Any de creació: 2020
Pàgina web: www.miracoop.com
CIF de l'empresa (o persona autònoma): 46125688Q
Codi postal de la seu principal de l’organització: 08028
Correu de contacte de l’organització: incubadoresbarcelonactiva@gmail.com
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? consell rector, direcció area fiscal
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Cooperativa
Indiqueu si us plau quin tipus de cooperativa De treball associat
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? serveis a empreses i entitats
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Inversió en capital, Subproductes o béns/serveis derivats, Venda de béns o serveis
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma , Quotes per interaccions entre membres de la comunitat mediades per intercanvi econòmic
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? 50.001-100.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim igualitàriament
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim igualitàriament
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim igualitàriament
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) No la tenim però ens aniria bé
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia La tenim igualitàriament
Creació de continguts audiovisuals La tenim, majoritàriament homes
Creació o manteniment de codi i programari No la tenim
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals La tenim, majoritàriament homes
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Gestor/a d'operacions TIC
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Majoritàriament homes
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Sovint
Vídeo conferència
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) De vegades
Listes de correu / butlletins digitals Constantment
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació google drive
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de recursos humans, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? dfbdfb
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Programa maliciós, Pesca o missatges electrònics fraudulents
Desenvolupament web 1001 - 10.000 €
Comunicació i màrqueting digital 1001 - 10.000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies 1001 - 10.000 €
Contractació persones amb perfil TIC 10001 - 50.000 €
Nou programari Cap
Serveis al núvol Menys de 1000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia? No
Les eines que feu servir són de programari lliure? Parcialment
Si us plau podeu especificar el nom de les eines de programari lliure que feu servir?: nhgfngf
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Creative Commons o altre llicència oberta, Copyright
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc)
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No ho sé
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital?
Com compartiu les dades digitals que genereu? Exportació de dades completes (bolcat de dades)
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Comptem amb freelance o proveïdora externa
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Tenim personal propi
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ningú s’encarrega
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? S’aplica de manera habitual i integral
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Manual de comunicació interna No ho apliquem
Reunions específiques al respecte Sí, ho apliquem
Assessorament extern Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació?
Si us plau, indiqueu si els protocols consideren les següents qüestions Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Paternalisme, Menyspreu a opinions, Qüestionament de tasques i capacitats, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 3
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades? No
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere?
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital?
Si us plau indiqueu quines entitats dfvsd
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? InnoBA
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?:
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Excepcionalment
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Per a totes les persones treballadores
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? tryrt
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Efectivitat de les reunions, Manca de coneixements per treballar per objectius, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar? nhtrhrt
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents? No
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Ens posicionem amb una mirada crítica i prudent alhora d'adoptar eines TIC, resistint qualsevol canvi que no sigui coherent amb els nostres principis de l'ESS
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius L'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Torre Jussana No el coneixiem
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa El coneixem però no l'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa No el coneixiem
Incubadores o programes d'acceleració No el coneixiem
Altres serveis o ajuts No el coneixiem
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? Kit digital i assessorament
Subvenció “Enfortim l’ESS” L'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas”
Kit Digital per a PIMES L'hem fet servir
Projectes Singulars El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització L'hem fet servir
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) El coneixem però no l'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt? rtr
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? fgtrgtrt