digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 516
Identificador d'enviament: 528
Submission UUID: 5c740020-567e-456c-9d1b-7116306f13b1
Submission URI: /ca/digitest

Created: ds., 29/06/2024 - 17:01
Completed: ds., 29/06/2024 - 18:35
Canviat: ds., 29/06/2024 - 18:35

Remote IP address: 46.6.206.70
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

PREMSA LOCAL EL JARDI SCCL
2015
https://diarieljardi.cat/
F67269993
08034
consell rector
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
{Buit}
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament homes
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
No la tenim però ens aniria bé
Especialista de mitjans digitals
Majoritàriament homes
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Gmail, Watsapp i Tlegram, MItja de premsa digital (tenim un informàtic extern que fa manteniment web i maqueta diari digital)
Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
el Drive d egoogle, programa comptabilitat de Fundisplai que es canviarà aviat
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement, Incompatibilitats amb partners i proveedores, Requereix invertir temps en aprenentatge
Domini públic, Creative Commons o altre llicència oberta
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), No ho sé
No
Exportació de dades completes (bolcat de dades)
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No ho sé
7. Composició i impacte social
3
Un nombre similar d'homes i dones
Entre 30-50 anys
No
No
No tenim pla d'igualtat
No ho sé
La Clara Comunicació, Fundesplai
Confederació de Cooperatives de Catalunya, Xarxa d'Economia Solidària (XES), Associació Economia Social Catalunya (AESCAT)
La Comunalitat Sarrià-Vallvoidrera
No ho sé
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
els recursos bàsics, dades al google drive, google Meet, gmail, telegram i watsapp,
Manca de coneixements per treballar per objectius, Problemes tècnics i/o informàtics
Hi ha poques persones treballadores i la comunicaió es fa de manera bastat directa amb les proveïdores externes de TiC (webm, etc) amb el periodista.
Millorar les eines de comunicació entre les persones i treball per objectius amb Trello o similar.
No
{Buit}
combinació del punt 4 "evolucionem de manera natural ... " amb el 2n (tenim present la mirada crític aper a ser coherents amb l'ESS) ...)
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
d'altres entitats com _fundesplai, de persones voluntàries i professionals amb valors d'ESS,
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
subvenció Enfortiment periodisme (Generalitat): campanya de nous socis i subscriptors. Estructurals paper i digital (Generalitat) +/- 5.000 €
Comunalitats Urbanes (Generalitat): La Drecera,
Enforim ESS (denegada)
Per a cooperatives tant petites i amb bastant voluntariat (participats en la redacció dels articlesi en la gestió) uns ajuts més senzills per part de l'Ajuntament -Barcelona Activa.