digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 512
Identificador d'enviament: 514
Submission UUID: 64ba3dea-238d-4cd7-9890-8ae273de4526
Submission URI: /ca/digitest

Created: dt., 28/05/2024 - 11:32
Completed: dc., 29/05/2024 - 13:19
Canviat: dc., 29/05/2024 - 13:19

Remote IP address: 195.235.110.230
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Cooperativa de Consum La Fresca
2010
www.lafresca.eco
F65195208
08440
Finançament
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament dones
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
No la tenim
No la tenim
No la tenim però ens aniria bé
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Community manager, Especialista de mitjans digitals, Gestor/a d'operacions TIC
Equilibri entre homes i dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Correu electrònic
Telegram
Butlletins
Videoconferència per a reunions/assembleas
Trello
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de compres, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Odoo
Katuma
Office suite (excel)
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Allotjament web
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Odoo
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
alguns dels nostres proveidors necessiten saber quines sòcies van demanar què, compartim dades de forma anonimatzada.
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No ho sé
7. Composició i impacte social
4
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
1
No ho sé
Tenim pla d’igualtat que contempla mesures relacionades amb la digitalització.
He seleccionat aquesta opció perquè m'ha semblat el més adient. N'estem treballant, i tindrem en compte que haurien d'haver mesures d'aquest tipus.
No ho sé
Moltissimes... https://lafresca.eco/productes/ a nivell de producte aquests, i a nivell de serveis gairebé només comptem amb entitats ESS
InnoBA, Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental. Properament la XES i Fiare. Possiblement també Federació de Cooperatives de Consumidors i Usuaris.
Moltissimes. Altres coopes de consum, comunitats energètiques, RTV Cardedeu...
A la hora de demanar participació a enquestes digitals oferim la possibilitat de respondre presencialment amb el suport de una de les persones treballadores.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per la funció que tenen 2 de les treballadores de cara al públic, el nombre d'hores que es pot fer de manera remota és reduida.
ERP online, documents al núvol...
Traçabilitat del temps de treball, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Afinant la definició de les tasques i limitant les hores extres que es poden fer amb compensació, per desincentivar fer-ne de més.
No
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Increment de vendes i/o volum de mercat, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Ateneu Cooperatiu del Vallès Oriental: servei d'assessorament
Barcelona Activa: SAESS
Altres serveis o ajuts: Singulars de la gene, subvenció de l'ajuntament local, i d'altres.
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Singulars de la gene, subvenció de l'ajuntament local, i d'altres.
Anem bé.