digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 323
Identificador d'enviament: 307
Submission UUID: cac806eb-7179-4988-aa6c-c084da3f0ae0
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/307?token=NmqXHvk1airMDyo32n4i0vm8-AlbX38zj-eyofRnX_0
Submission Update: /ca/digitest?token=NmqXHvk1airMDyo32n4i0vm8-AlbX38zj-eyofRnX_0
Created: dg., 09/04/2023 - 17:56
Completed: dg., 09/04/2023 - 18:09
Canviat: dg., 09/04/2023 - 18:09
Remote IP address: 213.195.97.61
Enviat per: Descontrol Editorial i Impremta SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
No
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Descontrol Editorial i Impremta SCCL
2019
HTTPS://www.descontrol.cat
F67353789
08014
gestio@descontrol.cat
Coordinador
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Producció creativa i cultural
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Venda de béns o serveis
Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...)
Les mateixes
Sí
No
101.000-250.000 €
3. Competències i eines digitals
Community manager, Disseny web
Equilibri entre homes i dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Telegram
Eina de gestió de comptabilitat, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Contasol
DPL (Programari propi que estem desenvolupant per a la gestió de venta de llibres)
DPL (Programari propi que estem desenvolupant per a la gestió de venta de llibres)
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Sí
Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”).
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Libre office
DPL (programa propi)
Thunderbird
DPL (programa propi)
Thunderbird
Creative Commons o altre llicència oberta
No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
7
Majoritàriament homes
Entre 30-50 anys
Sí
1
No
No tenim pla d'igualtat
No
Sí
{Buit}
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Només per a aquelles persones que ho demanen, Amb un percentatge fix de temps, en relació a les hores de treball totals, De manera incremental o accentuada des de la pandèmia del Covid
{Buit}
{Buit}
{Buit}
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}