digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 299
Identificador d'enviament: 283
Submission UUID: 73f9fb5d-28b3-41fb-8d59-300fa57d47b3
Submission URI: /ca/digitest

Created: dv., 31/03/2023 - 11:18
Completed: dv., 31/03/2023 - 11:47
Canviat: dv., 31/03/2023 - 11:47

Remote IP address: 2.139.255.180
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Fundació Escolta Josep Carol
1998
https://www.josepcarol.cat/
G61679049
08003
Direcció
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
Community manager, Gestor/a de projectes i serveis
Majoritàriament dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Gmail, Whatsap, Meet, Mail chimp, Campanyes del CRM
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Sinergia CRM, SAGE, Drive
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), E-learning (tipus Moodle), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“)., Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”)., Facilita la provisió de productes o serveis orientats a l’administració pública (“empresa a govern”).
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Wordpress i Sinergia CRM
Domini públic
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
9
Majoritàriament dones
Menys 30 anys
0
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
Som Energia, Arç Cooperativa, Tàndem Social, Jamgo, Abacus, Parlem, Grup Integral, Sinergia TIC...
La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social, Estratègia ESS2030
Tàndem Social, Jamgo, Grup Integral, Sinergia TIC, Col·lectiu Ronda, Escoltes Catalans
En el Casal infantil i juvenil Quico Sabaté que gestionem a l'Hospitalet de Llobregat des de fa 20 anys. Proporcionem eines digitals i suport acadèmic a infants i joves per tal de disminuir l'escletxa digital.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Drive, Meet, RaiDrive (accés al servidor des de casa), CRM, telefonia sense centraleta...
Cohesió de l'equip, dificultats de comunicació i coordinació
Respecte la cohesió, hem decidit que hi ha un dia a la setmana que ens trobem totes a la seu, i cada dues setmanes un altre dia que aporfitem per a fer reunió d'equip.
Respecte la manca de comunicació i la bona coordinació, ens caldrien més espais de treball conjut, no ho tenim resolt.
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Formacións de comunicació, comptabilitat, fiscalitat de Tores Jussana.
El Camí de la Solidesa i el Servei d'assessorament per empreses de BCN Activa
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}