digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 302
Identificador d'enviament: 286
Submission UUID: f144bb0b-10f1-4912-ae1a-cf8c49da0c65
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/286?token=wcta_Svc1rGtoAXBx76jp4K7FwyqMPRFjWCv8-zD29g
Submission Update: /ca/digitest?token=wcta_Svc1rGtoAXBx76jp4K7FwyqMPRFjWCv8-zD29g
Created: dl., 03/04/2023 - 15:27
Completed: dl., 03/04/2023 - 15:43
Canviat: dl., 03/04/2023 - 15:43
Remote IP address: 139.47.114.105
Enviat per: ESPAI CONEIX
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
ESPAI CONEIX
2017
{Buit}
F67013565
8005
evallesc@espaiconeix.org
secretaria
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Serveis a la comunitat i atenció social
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Venda de béns o serveis
Cap de les esmentades
venta de productes en línia
Sí
No
250.001-500.000 €
3. Competències i eines digitals
Gestor/a de projectes i serveis
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
{Buit}
{Buit}
intratime, pel fitxatge del personal
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners)
Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement
Creative Commons o altre llicència oberta
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Sí
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
18
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
6
Sí
0
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
Sí
freelance que formen part de la XES
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Amb un percentatge fix de temps, en relació a les hores de treball totals, depenent de les tasques associades a la persona corresponent i només una part de la jornada laboral
drive, zoom, correu electrònic
Traçabilitat del temps de treball, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com
utilitzant una app per comptabilitzar hores dedicades a projectes
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}