digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 242
Identificador d'enviament: 226
Submission UUID: e417934d-89b4-4d73-83de-08a86c3ddd86
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/226?token=QIWVXhMXoaEjeMlzYwhZYrRRkzSJjIjO2DRB0GswReU
Submission Update: /ca/digitest?token=QIWVXhMXoaEjeMlzYwhZYrRRkzSJjIjO2DRB0GswReU
Created: dc., 30/11/2022 - 14:46
Completed: dc., 30/11/2022 - 16:08
Canviat: dc., 30/11/2022 - 16:08
Remote IP address: 139.47.114.20
Enviat per: Les Mercedes Barcelona SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
No
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Les Mercedes Barcelona SCCL
2020
https://mensajerialesmercedes.com/inici
F01700020
08002
hola@mensajerialesmercedes.com
Socia treballadora - comercial i altres
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Transport, logística i distribució
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Premi en metàl·lic, Venda de béns o serveis
Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...), Venda de productes en línia
Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs) i venda de marxandatge.
Sí
No
50.001-100.000 €
3. Competències i eines digitals
Community manager, Gestor/a de projectes i serveis
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Sobretot whatsapp i telegram. També mails sobretot per comunicar-nos amb els nostres clients més que entre nosaltres. Ens aniriem molt bé eines de comunicació i assignació de tasques dins l'equip, per complementar el sistema de gestió de rutes que tenim (Vonzu). Fem servir molt també el núvol per compartir documents.
Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Adobe pdf, word, excel, google drive, whatsapp i telegram. El sistema de gestió de comandes és la plataforma Vonzu.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Allotjament web, Vonzu - gestió de rutes (pagament mensual)
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Xarxes marketplace (tipus La Zona)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Pàgina web de bolenbici dissenyada amb programari obert
Open Office
Open Office
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
7
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
3
No
No tenim pla d'igualtat
No
Sí
Hem treballat amb l'Apòstrof per fer un pla de comunicació.
També hem establert un leasing d'un vehicle amb Biciclot dins el marc d'una col·laboració de la cooperativa de segon grau Som Ecologistica.
També hem establert un leasing d'un vehicle amb Biciclot dins el marc d'una col·laboració de la cooperativa de segon grau Som Ecologistica.
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Excepcionalment
Només quan algunes de les sòcies tenen tasques administratives, sino el repartiment és presencial.
El google drive i el whatsapp professional
Efectivitat de les reunions, Interrupcions per temes personals o domèstics, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Hem de tenir millors eines per organitzar rutes i de facturació de serveis.
Sí
{Buit}
Al ser un projecte relativament jove (2020 creació)
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
El camí a la solidesa de Barcelona activa i assessoraments d'experts del programa Matchimpulsa
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Assessoraments d'experts per millorar la nostra gestió interna amb eines digitals.