digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 204
Identificador d'enviament: 188
Submission UUID: 6e0baef1-cbb0-4d89-8d1b-1580cafed07e
Submission URI: /ca/digitest

Created: dl., 14/11/2022 - 17:35
Completed: dl., 14/11/2022 - 18:12
Canviat: dl., 14/11/2022 - 18:12

Remote IP address: 79.116.110.224
Enviat per: SislSIG SCCL
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: SislSIG SCCL
Any de creació: 2018
Pàgina web: https://www.sialsig.xyz
CIF de l'empresa (o persona autònoma): F67216051
Codi postal de la seu principal de l’organització: 08016
Correu de contacte de l’organització: info@sialsig.xyz
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Presidenta, CEO, Técnica SIG
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Cooperativa
Indiqueu si us plau quin tipus de cooperativa De treball associat
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Serveis a les empreses
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Beca o subvenció de recerca, Estalvi familiar, Fons públics en subvencions, Premi en metàl·lic, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs)
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma.
Venta de productos en línea¿?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? 25.001-50.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim, majoritàriament dones
Navegació i comunicació a Internet La tenim, majoritàriament dones
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim, majoritàriament dones
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim, majoritàriament dones
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim, majoritàriament dones
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim, majoritàriament dones
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) La tenim, majoritàriament dones
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim, majoritàriament dones
Comunicació i col·laboració en línia La tenim, majoritàriament dones
Creació de continguts audiovisuals La tenim, majoritàriament dones
Creació o manteniment de codi i programari La tenim, majoritàriament dones
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals La tenim, majoritàriament dones
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Formador/a TIC, Gestor/a de projectes i serveis, Gestor/a d'operacions TIC, Programador/a
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Majoritàriament dones
Correu electrònic Sovint
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Sovint
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) Sovint
Listes de correu / butlletins digitals De vegades
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Meet preferiblemente.
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? Excel, sheet, holded, acces, notiion, trello, Click up
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Pesca o missatges electrònics fraudulents
Desenvolupament web Menys de 1000 €
Comunicació i màrqueting digital Menys de 1000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies 1001 - 10.000 €
Contractació persones amb perfil TIC Cap
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol Menys de 1000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia? No
Les eines que feu servir són de programari lliure? Parcialment
Si us plau podeu especificar el nom de les eines de programari lliure que feu servir?: Qgis, las de Google, gvsig, y vamos probando nuevas.
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Sense llicència
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc), No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital?
Com compartiu les dades digitals que genereu? Exportació de dades completes (bolcat de dades), Consulta abierta
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Ho resolem com millor sabem
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Ho resolem com millor sabem
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Ho resolem com millor sabem
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Ho resolem com millor sabem
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ho resolem com millor sabem
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? Es té en compte però de forma no sistemàtica
Guia d'estil per continguts No ho apliquem
Manual de comunicació interna No ho apliquem
Reunions específiques al respecte Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Assessorament extern Sí, ho apliquem
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 2
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Més de 50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades? No
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital?
Si us plau indiqueu quines entitats
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya (FCTC), Estratègia ESS2030, BCN Fem Tech, Coòpolis
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?: B+S, escoles, Casals, AFA's, km.cat, opcions, som energía , Agropolis,
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC?
Si us plau especifiqueu quines iniciatives Plataforma de extraescolares, plataforma de conciliación e integración, plataforma formacio joves, apoyo a AFA's y entitas del barri
Apliqueu el teletreball? Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Per a totes les persones treballadores
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? Empezamos la actividad ya teletrabajando, como base para la conciliación.
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Cap
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar?
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents?
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius L'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Torre Jussana L'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa No el coneixiem
Incubadores o programes d'acceleració El coneixem però no l'hem fet servir
Altres serveis o ajuts L'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? Foment, Valkiria, formacio ocupacional, plataformas digitales de formación tipo udemy,
Subvenció “Enfortim l’ESS” L'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas” El coneixem però no l'hem fet servir
Kit Digital per a PIMES El coneixem però no l'hem fet servir
Projectes Singulars El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització No el coneixiem
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització L'hem fet servir
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) No el coneixiem
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt? Dones Tic, beca AMB
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? Fomento de la colaboración entre entidades y empresas para hacer proyectos comunes.
Reparto de proyectos de manera parcial para que cada empresa especializada haga su parte.

Difundir más que proyectos se están haciendo o interesaría hacer.no duplicar proyectos y menos competir entre ellos, ni invertir dinero público en proyectos similares, sino trabajar en conjunto.
Ej. Plataformas de km 0. Webs que sirvan para lo mismo, y algunas luego con poco uso