digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 204
Identificador d'enviament: 188
Submission UUID: 6e0baef1-cbb0-4d89-8d1b-1580cafed07e
Submission URI: /ca/digitest

Created: dl., 14/11/2022 - 17:35
Completed: dl., 14/11/2022 - 18:12
Canviat: dl., 14/11/2022 - 18:12

Remote IP address: 79.116.110.224
Enviat per: SislSIG SCCL
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

SislSIG SCCL
2018
https://www.sialsig.xyz
F67216051
08016
Presidenta, CEO, Técnica SIG
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
Formador/a TIC, Gestor/a de projectes i serveis, Gestor/a d'operacions TIC, Programador/a
Majoritàriament dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Meet preferiblemente.
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Excel, sheet, holded, acces, notiion, trello, Click up
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Qgis, las de Google, gvsig, y vamos probando nuevas.
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc), No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
Exportació de dades completes (bolcat de dades), Consulta abierta
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
2
Majoritàriament dones
Més de 50 anys
No
No
No tenim pla d'igualtat
No
{Buit}
Federació de Cooperatives de Treball de Catalunya (FCTC), Estratègia ESS2030, BCN Fem Tech, Coòpolis
B+S, escoles, Casals, AFA's, km.cat, opcions, som energía , Agropolis,
Plataforma de extraescolares, plataforma de conciliación e integración, plataforma formacio joves, apoyo a AFA's y entitas del barri
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Empezamos la actividad ya teletrabajando, como base para la conciliación.
Cap
{Buit}
{Buit}
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Foment, Valkiria, formacio ocupacional, plataformas digitales de formación tipo udemy,
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Dones Tic, beca AMB
Fomento de la colaboración entre entidades y empresas para hacer proyectos comunes.
Reparto de proyectos de manera parcial para que cada empresa especializada haga su parte.

Difundir más que proyectos se están haciendo o interesaría hacer.no duplicar proyectos y menos competir entre ellos, ni invertir dinero público en proyectos similares, sino trabajar en conjunto.
Ej. Plataformas de km 0. Webs que sirvan para lo mismo, y algunas luego con poco uso