digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 199
Identificador d'enviament: 183
Submission UUID: 31f37e32-78b0-437c-928e-4c6bd9aeafd5
Submission URI: /ca/digitest

Created: dl., 14/11/2022 - 14:51
Completed: dl., 14/11/2022 - 15:23
Canviat: dl., 14/11/2022 - 15:23

Remote IP address: 83.51.76.99
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa No
Nom de l’organització: Asociación Centro Asturiano de Barcelona
Any de creació: 1930
Pàgina web: www.centroasturianobarcelona.com
CIF de l'empresa (o persona autònoma): G08502544
Codi postal de la seu principal de l’organització: 08034
Correu de contacte de l’organització: buzon@centroasturianobarcelona.com
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Presidencia
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Associació
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Producció creativa i cultural
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Quotes dels socis i sòcies, Venda de béns o serveis
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? Microfinançament i quotes per acces a serveis a TRAVES D'UNA WEB O PLATAFORMAQ
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
El seguiment d'aquests indicadors el feu amb algun programari concret? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? 101.000-250.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital No la tenim però ens aniria bé
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim igualitàriament
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades)
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) No la tenim
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia No la tenim
Creació de continguts audiovisuals No la tenim
Creació o manteniment de codi i programari No la tenim
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals No la tenim
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Community manager, Gestor/a de projectes i serveis, Programador/a
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Equilibri entre homes i dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) De vegades
Vídeo conferència De vegades
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) Mai
Listes de correu / butlletins digitals De vegades
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Comunicacio: outlook, whatsapp ( per potenciar,) facebook, instagram, twitter, you tube(poc)
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM)
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? Eina base de dades: Acces
Comptabilitat : Externa
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Cap, que tinguem constància
Desenvolupament web Menys de 1000 €
Comunicació i màrqueting digital Menys de 1000 €
Gestió i protecció de dades Cap
Seguretat digital Cap
Formació en noves tecnologies Menys de 1000 €
Contractació persones amb perfil TIC Cap
Nou programari Cap
Serveis al núvol Cap
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestio de socis
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? Gestió de continguts (tipus Wordpress)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia?
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci? Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“).
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure? Desconeixement
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Copyright
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Comptem amb freelance o proveïdora externa
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ho resolem com millor sabem
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? S’aplica de manera habitual i integral
Guia d'estil per continguts No ho apliquem
Manual de comunicació interna
Reunions específiques al respecte
Assessorament extern No ho apliquem
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació?
Si us plau, indiqueu si els protocols consideren les següents qüestions Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 1.4
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament homes
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Més de 50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades? No
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional?
Si us plau especifiqueu quantes 1
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No ho sé
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? Consell d’Associacions de Barcelona (CAB), InnoBA
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?:
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Excepcionalment
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Només per a aquelles persones que ho demanen
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? Teams, Zoomk , e mail etc
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Efectivitat de les reunions, Manca de coneixements per treballar per objectius, Problemes tècnics i/o informàtics, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Interrupcions per temes personals o domèstics, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar? Ser molt concrets
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents? No
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius
Acompanyament o formacions de Torre Jussana L'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració
Altres serveis o ajuts
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? Reimaginem el futut Kit digital , cursos Torre Jussana
Subvenció “Enfortim l’ESS” L'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas”
Kit Digital per a PIMES L'hem fet servir
Projectes Singulars
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització
Altres ajuts (locals, estatals o europeus)
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? La Generalitat comunica e informa malament i amb retras