digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 187
Identificador d'enviament: 171
Submission UUID: 82950904-91a6-40a7-94b7-39d67fd3bdf4
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/171?token=ei-8i-buCNkZMpSBagkL7xx7R8937ZY5nz0X512OF0w
Submission Update: /ca/digitest?token=ei-8i-buCNkZMpSBagkL7xx7R8937ZY5nz0X512OF0w
Created: dj., 10/11/2022 - 14:16
Completed: dj., 10/11/2022 - 14:57
Canviat: dj., 10/11/2022 - 14:57
Remote IP address: 2.152.51.217
Enviat per: Emelcat Sccl
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Emelcat Sccl
2014
https://emelcat.cat
F66257700
08005
alll.innovacio@emelcat.cat
Enginyer d'innovació
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Energia
Fons públics en subvencions, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Venda de béns o serveis
Cap de les esmentades
{Buit}
No
500.001-1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Programador/a
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Correu electrònic, Whattsapp, Mattermost, Trello
Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica
Ofimàtica fem servir Microsost Office, LibreOfice i WPS. Per a la facturació electrònica fem servir b2brouter.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Mattermost, LibreOffice, LibreCAD, Mozilla, mySQL, Docker
Sense llicència
No recollim cap dada
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
6
Majoritàriament homes
Entre 30-50 anys
No
No
No ho sé
No
Sí
{Buit}
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Només per a aquelles persones que ho demanen
Mattermost
Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Confusió respecte a canals de comunicació, Seguiment de projectes
Tenir procediments de seguiment dels projectes més definits i que siguin fàcilment compartibles.
No
{Buit}
Fem servir algunes eines que veiem recomanades per organitzacions de l'ESS però sense un pla d'implementació concret.
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica
No ens veiem capaços de respondre. El que està clar és que la digitalització és necessària i si no hi ha opcions des de l'ESS s'hauran d'anar a buscar fora.
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Ajuts directes al pagament d'eines bàsiques de digitalització com poden ser ofimàtica, espai web, etc... No sabem si existeixen.