digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 182
Identificador d'enviament: 166
Submission UUID: 5f4857dc-dde2-456d-80b4-2cf7d5783f8d
Submission URI: /ca/digitest

Created: dv., 04/11/2022 - 15:21
Completed: dv., 04/11/2022 - 16:10
Canviat: dv., 04/11/2022 - 16:10

Remote IP address: 83.43.247.188
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
No
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Fundació Intermedia
2012
https://fundaciointermedia.org/
G-65731374
08028
Direcció àrea
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament dones
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament homes
La tenim igualitàriament
Agent d'atenció a la persona usuària, Community manager, Formador/a TIC, Responsable de qualitat, Responsable de seguretat TIC
Equilibri entre homes, dones i persones no binàries
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Les pròpies de l'entorn google: mail, xat, meet,...Get response (enviament Butlletí noticies), Pàgina web, Perfils xarxes socials (FB, Tw, Link, Inst, Tik Tok..). Trello,...
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de recursos humans, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP), CRM de creació pròpia. Plataforma d'orientació laboral amb wordpress de creació pròpia.
CRM de base de dades de creació pròpia. Plataforma d'orientació laboral amb wordpress de creació pròpia. ERP (persones), 3RP (comptabilitat), CRM propi per algun programa.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Atacs per denegació de servei (DoS), Programa maliciós
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting, Contactes amb persones, processos de selecció, orientació online, etc..
E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), CRM de creació pròpia.
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
No estoic segura de si wordpress es considera programari lliure.
Domini públic
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
En una de les nostres webs el CV i algunes de les dades de les persones candidates son enviades a empreses per tal que aquestes persones optin a ofertes de feina. A IntJOB les dades laborals són vistes per les empreses que cerquen professionals. Amb LOPD.
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Explicacions condescendents, Paternalisme, Menyspreu a opinions, Qüestionament de tasques i capacitats, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
242
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
15
5
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
https://drive.google.com/file/d/10rEfbDKMCnm3SSsBnhUSJJJIaG0T350U/view Només accessible per a persones treballadores.
No
Taula d'entitats del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social
ECAS, tenim diferents aliançes amb Fundació MAIN, Formació i Treball, AMPANS, Fundació OSCOBE. Cooperativa Obrera del Prat. Cooperativa Connecta. SUARA Coop, Fundació SURT i IRES (formen part del nostre patronat). Diferents plataformes o espais terrritorials.
Forma part de la nostra oferta de serveis a persones (formació en eines TICs, permetre l'ús d'equips en espais oberts,...) i entra dins de la nostra missió de millora de l'ocupabilitat de persones en situació de vulnerabilitat. A banda que intentem fer eines digitals que tinguin en compte les persones amb menor competència digital i/o equipaments digitals.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Entorn google i el fet que tothom comptés amb equips informàtics i tlf d'empresa. En un primer moment usaven molt la plataforma zoom, ara l'estem deixant de fer servir en favor de meet.
Efectivitat de les reunions, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Hem elaborat diferents guies per orientar a les persones en la desconnexió digital i en ordenar els diferents canals de comunicació. Hem fet formació en temes de gestió del temps i autoorganització. Treballem l'estil de lideratge per tal que sigui proper i aplicar escolta a diferents situacions. Augmentem espais de partiicpació, assemblees, canals de comunicació, ...Hem contractat la plataforma Som Benestar per treballar problemàtiques vinculades a teletreball, nutrició, problemes emocionals, fisioterapia, etc... Flexibilitat laboral per conciliació personal i familiar.
{Buit}
Ho vivim positivament en la facilitat de combinar gestió en digital i atenció presencial a persones.Tenim gran diversitat territorial i "digital" ajuda. Fa temps que incorporem eines digitals, el repte està en posar-hi ordre i reduir la gestió.
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització, Increments de desigualtats de gènere, edat o d’altre tipus en equips: ho veiem especialment en les persones que participen en els nostres serveis (una part d'elles).
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Hem participat a MatchImpulsa i alguna formació d'Innoba.
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Enfortim l’ESS”
Impulsem el que fas”
Singulars
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització: Cupons Acció.
Assessorament en com millorar la gestió de dades i reduir la càrrega de gestió.