digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 451
Identificador d'enviament: 446
Submission UUID: ce19483a-809b-4239-852d-9a598c06e126
Submission URI: /ca/digitest

Created: dt., 07/05/2024 - 08:15
Completed: dt., 07/05/2024 - 08:50
Canviat: dt., 07/05/2024 - 08:50

Remote IP address: 83.44.92.67
Enviat per: Wivapp
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
No
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Wivapp
2023
https://wivapp.com/
G56194186
08800
CEO
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim, majoritàriament homes
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
No la tenim
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
La tenim, majoritàriament homes
No la tenim
Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Programador/a
Majoritàriament homes
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Fem servir Telegram, Linnear, i Zoom
Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Excel, Word i Google Drive
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Atacs per denegació de servei (DoS), Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Facilita una relació igualitària entre les persones usuàries de la plataforma ja siguin productores o consumidores (“consumidora a consumidora”)., Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“).
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Visual Studio Code
DBeaver
Creative Commons o altre llicència oberta
Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Discriminació per orientació o identitat sexual, Paternalisme, Menyspreu a opinions, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
3
Majoritàriament homes
Entre 30-50 anys
No
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
https://wivapp.com/igualdad.pdf
No ho sé
{Buit}
{Buit}
Lamentablement, els rols de gènere segueixen
presents a la nostra societat en tots els àmbits, inclòs el sector de la restauració. És
habitual que els cambrers assumeixin qui paga el compte en una taula amb
comensals de diferents gèneres. Gràcies al nostre servei, el client pot pagar la seva
comanda des del telèfon mòbil evitant així aquestes situacions de desigualtat que
perpetuen actituds masclistes. Els agents comercials del sector acostumen a ser
homes, i per això ens comprometem a exigir la incorporació de dones a l’equip que
comercialitzi el nostre producte.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Zoom i Telegram
Interrupcions per temes personals o domèstics
{Buit}
No
{Buit}
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Start-Up Capital de Generalitat ACCIÓ i Digitalización de Ultima Milla
Els que coneixem ja els hem fet servir