digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 447
Identificador d'enviament: 442
Submission UUID: 3d5f54ee-8957-4533-b3c0-6078e2f42df3
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/442?token=ZIV3c57eWEOZe9FFESHNXnYI5ufx0Xs3XFWBYm6GS40
Submission Update: /ca/digitest?token=ZIV3c57eWEOZe9FFESHNXnYI5ufx0Xs3XFWBYm6GS40
Created: dg., 05/05/2024 - 07:22
Completed: dt., 07/05/2024 - 17:09
Canviat: dt., 07/05/2024 - 17:09
Remote IP address: 185.73.168.152
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Asoc. de Pensionados y Jubilados de Venezuela en Cataluña
2016
https://pejucat.es
G66866666
8024
pejucat@gmail.com
Tresorera
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Associació
Serveis a persones
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Quotes dels socis i sòcies, Subvenció fons privats
Cap de les esmentades
Esdeveniments, fons publics , venda béns o serveis
No ho sé
Menys de 10.000 €
3. Competències i eines digitals
Les persones que treballem en la nostra organització som usuaris de diferent programari comercial, en particular de Microsoft Windows. NO tenim formació en l'àrea digital.
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Correu electrònic : Gmail
Whatsapp
Zoom,
Google Meet
Zoom,
Google Meet
En l'actualitat tots els nostres registres de socis, administratius es manegen a través de Microsoft excel o google spreadsheets
Microsoft Excel o Google Spread Sheets
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Allotjament web, Pagament de ZOOM
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Sí
Facilita una relació igualitària entre les persones usuàries de la plataforma ja siguin productores o consumidores (“consumidora a consumidora”)., Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“).
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement, Requereix invertir temps en aprenentatge
Domini públic
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No ho sé
7. Composició i impacte social
2
Majoritàriament dones
Més de 50 anys
Sí
2
Sí
1
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
No ho sé
Sí
La nostra associació treballa amb immigrants veneçolans jubilats i dins dels nostres socis i equip de treball comptem amb persones que són autodidactes en l'ús d'eines digitals. Una de les nostres activitats principals és impartir coneixements als nostres associats en l'ús de *word, *excel, maneig de zoom, whatsapp, *canvas, intel·ligència artificial, etc. A manera que puguin ser usuaris d'aquestes eines.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Videoconferència, correo electrónico
Efectivitat de les reunions, Manca de coneixements per treballar per objectius, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
{Buit}
No
{Buit}
Ho estem visquent com un problema organitzatiu o tècnic complex i no sabem ni per on començar
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
NO ho se