digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 388
Identificador d'enviament: 372
Submission UUID: 9f2047dd-d06e-4630-a6bb-63468077e420
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/372?token=AqQhv_24KPKu4aucDD9PA7ZGIhZcz8-neA1jfKaW8dk
Submission Update: /ca/digitest?token=AqQhv_24KPKu4aucDD9PA7ZGIhZcz8-neA1jfKaW8dk
Created: dj., 09/11/2023 - 11:02
Completed: dj., 09/11/2023 - 12:10
Canviat: dj., 09/11/2023 - 12:10
Remote IP address: 37.223.64.117
Enviat per: Coopdevs Treball SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Coopdevs Treball SCCL
2018
https://coopdevs.org
F67188490
08014
info@coopdevs.org
Soci i treballador
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)
Vessant informàtica i de sistemes
Venda de béns o serveis
Cap de les esmentades
{Buit}
Sí
Sí
Superset + Odoo
101.000-250.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Analista de sistemes, Arquitecte de sistemes, Formador/a TIC, Gestor de comptes, Gestor/a de projectes i serveis, Gestor/a d'operacions TIC, Programador/a, Responsable de seguretat TIC
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Per correu fem servir CDmon i Postmark. Com a client fem servir Thunderbird.
Per la missatgeria instantània fem servir Zulip (selfhosted) i Telegram per a coses urgents i fora d'horari.
Per videoconferències fem servir BigBlueButton que l'ofereixen les companyes de SomNúvol.
Per a gestió de projectes fem servir Odoo.
Per la missatgeria instantània fem servir Zulip (selfhosted) i Telegram per a coses urgents i fora d'horari.
Per videoconferències fem servir BigBlueButton que l'ofereixen les companyes de SomNúvol.
Per a gestió de projectes fem servir Odoo.
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de compres, Plataforma de recursos humans, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Fen servir Odoo per a la gran majoria:
* Gestió i seguiment de clients
* Gestió comptable
* Factura electrònica
* Gestió de compres
* Gestions de RRHH
Per a compartir documents fem servir NextCloud.
* Gestió i seguiment de clients
* Gestió comptable
* Factura electrònica
* Gestió de compres
* Gestions de RRHH
Per a compartir documents fem servir NextCloud.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Atacs per denegació de servei (DoS), Pesca o missatges electrònics fraudulents, Trencament de contrasenya
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Completament
Odoo, la versió de la comunitat OCB
Gitlab
Codium/Vim/Gedit
Zulip
Thunderbird
LibreOffice
Bitwarden
Linux com a SO
BigBlueButton
Gitlab
Codium/Vim/Gedit
Zulip
Thunderbird
LibreOffice
Bitwarden
Linux com a SO
BigBlueButton
Domini públic, Creative Commons o altre llicència oberta, AGPL i GPL3
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
Sí
Les compartim en espais d'intercooperació
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
10
Majoritàriament homes
Entre 30-50 anys
Sí
1
No ho sé
No tenim pla d'igualtat
No
Sí
SomNùvol
Maadix
Maadix
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
BitBlueButton per a les videotrucades.
Zulip per la comunicació interna.
Odoo per a la gestió dels projectes i tasques.
Gitlab per poder treballar amb codi de forma descentralitzada.
NextCloud per compartir documents i editar de manera conjunta.
Zulip per la comunicació interna.
Odoo per a la gestió dels projectes i tasques.
Gitlab per poder treballar amb codi de forma descentralitzada.
NextCloud per compartir documents i editar de manera conjunta.
{Buit}
Crec que el teletreball no ens genera cap repte ara mateix. Tenim una organització distribuïda pel territori i ens cal ser àgils amb aquesta modalitat de treball a distància.
Sí
{Buit}
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Hem fet nosaltres alguna formació a l'espai de Coòpolis com a incubada a altres incubades.
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Nosaltres som agent digitalitzador, així que estem fent servir aquest ajut per tenir més clients, als que els ajudem en el procés de demanar l'ajut.
{Buit}