digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 372
Identificador d'enviament: 356
Submission UUID: ded78bf6-c0e7-43ce-85ef-fe350d00e28a
Submission URI: /ca/digitest

Created: dc., 25/10/2023 - 07:48
Completed: dc., 25/10/2023 - 08:08
Canviat: dc., 25/10/2023 - 08:08

Remote IP address: 37.29.228.123
Enviat per: AMOR VINTAGE
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: AMOR VINTAGE
Any de creació: 2023
Pàgina web: No la tenim encara
CIF de l'empresa (o persona autònoma): 46639480B
Codi postal de la seu principal de l’organització: 43830
Correu de contacte de l’organització: mireiagonza@hotmail.com
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? CEO i directora creativa
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Persona autònoma
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Indústria o manufactura
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Subproductes o béns/serveis derivats
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? impartició de cursos de formació dissenyats per la nostre organització
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? venta online de productes (moda reciclada)
venta de cursos ( moda reciclada)
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics? No ho sé
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? Menys de 10.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim igualitàriament
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim igualitàriament
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim igualitàriament
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) No la tenim però ens aniria bé
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia La tenim igualitàriament
Creació de continguts audiovisuals La tenim igualitàriament
Creació o manteniment de codi i programari No la tenim però ens aniria bé
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals No la tenim però ens aniria bé
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Community manager
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Equilibri entre homes i dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Constantment
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) De vegades
Listes de correu / butlletins digitals Mai
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Encara no hem començat activitat, excepte els cursos
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”?
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Cap de les esmentades
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Cap, que tinguem constància
Desenvolupament web 1001 - 10.000 €
Comunicació i màrqueting digital 1001 - 10.000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies Menys de 1000 €
Contractació persones amb perfil TIC Menys de 1000 €
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol Menys de 1000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? encara no tenim plataforma web
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia?
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci? Facilita una relació igualitària entre les persones usuàries de la plataforma ja siguin productores o consumidores (“consumidora a consumidora”)., Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“)., Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”)., Facilita la provisió de productes o serveis orientats a l’administració pública (“empresa a govern”).
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure? Desconeixement
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? encara no tenim
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? No recollim cap dada
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Tenim personal propi
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Ningú s’encarrega
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Ningú s’encarrega
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Tenim personal propi
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ningú s’encarrega
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? No es considera en cap cas actualment
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem
Manual de comunicació interna No ho apliquem
Reunions específiques al respecte No ho apliquem
Assessorament extern No ho apliquem
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 2
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades? No
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? en aquest moments encara no tenim activitat
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?: amb cap, però volem estar vinculades a asociacions de dones en risc exclusió
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Per a totes les persones treballadores
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? zoom
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Efectivitat de les reunions, Traçabilitat del temps de treball, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Interrupcions per temes personals o domèstics, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar? amb reunions
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents? No
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius No el coneixiem
Acompanyament o formacions de Torre Jussana No el coneixiem
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració
Altres serveis o ajuts
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? programa IMPACT TECH de Barcelona Activa
Subvenció “Enfortim l’ESS” No el coneixiem
Subvenció “Impulsem el que fas” No el coneixiem
Kit Digital per a PIMES El coneixem però no l'hem fet servir
Projectes Singulars No el coneixiem
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització No el coneixiem
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització No el coneixiem
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) No el coneixiem
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? tots