digitESSt Enviat!
Secondary tabs
  
    
      
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
  
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 332
  Identificador d'enviament: 316
  Submission UUID: e66e54f4-25ff-4224-9c8b-cc787f250698
      Submission URI: /ca/digitest
        Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/316?token=8nSC_ygECstLQPL818w3E5bBBYR_q7puQPPpdD0quVg
        Submission Update: /ca/digitest?token=8nSC_ygECstLQPL818w3E5bBBYR_q7puQPPpdD0quVg
      Created: dt., 11/04/2023 - 15:45
  Completed: dt., 11/04/2023 - 16:06
  Canviat: dt., 11/04/2023 - 16:06
  Remote IP address: 79.152.98.115
  Enviat per: Rezerp
  Language: Catalan
  Is draft: No
      Pàgina actual: Completat
    Webform: digitESSt
    
Inici
      
        Yes
        
  
      
        Yes
        
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
      
        Rezerp
        
  
      
        2005
        
  
      
        www.rezero.cat
        
  
      
        G640047404
        
  
      
        08009
        
  
      
        comunicacio@rezero.cat
        
  
      
        Directora de comunicació 
        
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
      
        Fundació
        
  
      
        Medi ambient
        
  
      
        Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
        
  
      
        Fons públics en subvencions, Préstecs de persones o entitats privades, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Venda de béns o serveis
        
  
      
        Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...)
        
  
      
        Esdeveniments, venda de serveis, quotes dels socis i sòcies i donacions. 
        
  
      
        Sí
        
  
      
        Sí
        
  
      
        {Buit}
        
  
      
        500.001-1.000.000 €
        
3. Competències i eines digitals
      
        Administrador/a de bases de dades, Community manager, Gestor/a de projectes i serveis, Programador/a
        
  
      
        Equilibri entre homes i dones
        
  | Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai | 
|---|---|---|---|---|
      Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
        
        
      
        uns 10
        
  
      
        Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Facturació electrònica, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
        
  
      
        CRM Sinergia, Acces
        
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
      
        Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
        
  
      
        Programa maliciós
        
  | Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
|---|---|---|---|---|---|
      Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
        
        
      
        Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Comunicació i màrqueting
        
  
      
        ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
        
  
      
        No
        
5. Política de coneixement i de dades
      
        Parcialment
        
  
      
        Ubuntu, CRM Sinergia, Open Office, Pangea
        
  
      
        Creative Commons o altre llicència oberta
        
  
      
        Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
        
  
      
        No
        
  
      
        No
        
6. Processos de comunicació
| Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
|---|---|---|---|---|
      Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
        
        
      
        S’aplica de manera habitual i integral
        
  | Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
|---|---|---|---|
      Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
        
        
      
        No
        
7. Composició i impacte social
      
        14
        
  
      
        Majoritàriament dones
        
  
      
        Entre 30-50 anys
        
  
      
        No
        
  
      
        No
        
  
      
        Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
        
  
      
        No
        
  
      
        Sí
        
  
      
        Pangea, Sinergia CRM, Agoranet.info, Abacus, Ecoreciclat, Fundació Banc de Recursos
        
  
  
  
      
        No
        
8. Model organitzatiu i digitalització
      
        Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
        
  
      
        Per a totes les persones treballadores
        
  
      
        Ordinadors portàtils, Servidor disponible a distància, zoom, correus electrònics, telegram.
        
  
      
        Problemes tècnics i/o informàtics, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com
        
  
      
        Tenim una persona extenra de l'empresa Agoranet,info que ens ajuda molt a superar problemes informàtics i cada vegada hi ha menys.
S'hauria de crear un protocol més acurat de les noves eines.
  S'hauria de crear un protocol més acurat de les noves eines.
      
        Sí
        
  
      
        {Buit}
        
  
      
        Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
        
  
      
        Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
        
  
      
        La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
        
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
| No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
|---|---|---|---|
      Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
        
        
      
        No ho recordo
        
  | No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
|---|---|---|---|
      Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
        
        
      
        {Buit}
        
  
      
        Impulsem el que fas amb el foment del Comerç Verd (web, formacions, webinars, recursos online, etc) i la formació online Jo Coco (en procés)