digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 331
Identificador d'enviament: 315
Submission UUID: 3e9b498a-c4e5-4987-9513-ca4d2dc819aa
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/315?token=q0Bqv5ZTnmfEH6aMVXbPipHveEqtiXY4fmFCZ_XseMQ
Submission Update: /ca/digitest?token=q0Bqv5ZTnmfEH6aMVXbPipHveEqtiXY4fmFCZ_XseMQ
Created: dt., 11/04/2023 - 14:25
Completed: dt., 11/04/2023 - 14:50
Canviat: dt., 11/04/2023 - 14:50
Remote IP address: 96.94.242.134
Enviat per: INCOOP.CAT
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
INCOOP.CAT
1991
WWW.INCOOP.CAT
F60137411
08029
incoop@incoop.cat
Gerent
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
Integral
Serveis a persones
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs)
Cap de les esmentades
Explotació comercial de les dades que obteniu de la vostra activitat
Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma
Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma
Sí
Sí
sage
Més d’1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Gestor/a de projectes i serveis, Responsable de qualitat
Equilibri entre homes i dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Google Work Space, MialChimp
Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de recursos humans
SAGE, Libreoffice i Google Workspace
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
libreoffice
Copyright
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Sí
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Paternalisme, Menyspreu a opinions, Qüestionament de tasques i capacitats, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
450
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
10
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
Sí
https://incoop.cat/espai-empleat/protocol-dassetjament/
Sí
Freelance, Collectic , btactic
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
De manera incremental o accentuada des de la pandèmia del Covid
Google Work Space
Traçabilitat del temps de treball, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Estem elaborant un protocol del teletreball, per abordar els aspectes negatius...
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Més vies de finançament i específicament facilitat per contractar personal específic amb coneixement TIC