digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 332
Identificador d'enviament: 316
Submission UUID: e66e54f4-25ff-4224-9c8b-cc787f250698
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/316?token=8nSC_ygECstLQPL818w3E5bBBYR_q7puQPPpdD0quVg
Submission Update: /ca/digitest?token=8nSC_ygECstLQPL818w3E5bBBYR_q7puQPPpdD0quVg
Created: dt., 11/04/2023 - 15:45
Completed: dt., 11/04/2023 - 16:06
Canviat: dt., 11/04/2023 - 16:06
Remote IP address: 79.152.98.115
Enviat per: Rezerp
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Rezerp
2005
www.rezero.cat
G640047404
08009
comunicacio@rezero.cat
Directora de comunicació
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Fundació
Medi ambient
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Préstecs de persones o entitats privades, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Venda de béns o serveis
Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...)
Esdeveniments, venda de serveis, quotes dels socis i sòcies i donacions.
Sí
Sí
{Buit}
500.001-1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Administrador/a de bases de dades, Community manager, Gestor/a de projectes i serveis, Programador/a
Equilibri entre homes i dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
uns 10
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Facturació electrònica, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
CRM Sinergia, Acces
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Programa maliciós
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Governança i/o processos participatius (tipus Mattermost, Decidim, Vocdoni o Loomio)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Ubuntu, CRM Sinergia, Open Office, Pangea
Creative Commons o altre llicència oberta
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
14
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
No
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
Sí
Pangea, Sinergia CRM, Agoranet.info, Abacus, Ecoreciclat, Fundació Banc de Recursos
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Ordinadors portàtils, Servidor disponible a distància, zoom, correus electrònics, telegram.
Problemes tècnics i/o informàtics, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com
Tenim una persona extenra de l'empresa Agoranet,info que ens ajuda molt a superar problemes informàtics i cada vegada hi ha menys.
S'hauria de crear un protocol més acurat de les noves eines.
S'hauria de crear un protocol més acurat de les noves eines.
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No ho recordo
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Impulsem el que fas amb el foment del Comerç Verd (web, formacions, webinars, recursos online, etc) i la formació online Jo Coco (en procés)