digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 312
Identificador d'enviament: 296
Submission UUID: 2fcd2c79-f464-4882-a6a6-6443f534c27c
Submission URI: /ca/digitest

Created: dc., 05/04/2023 - 11:36
Completed: dc., 05/04/2023 - 12:04
Canviat: dc., 05/04/2023 - 12:04

Remote IP address: 2.152.197.147
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
No
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

ONG Nutrició sense Fronteres
2005
{Buit}
G63838890
08029
{Buit}
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim però ens aniria bé
Administrador/a de bases de dades
Equilibri entre homes i dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Correu electrònic: Outlook
Missatgeria instantània: Whatsapp
Videoconferència: Google Meets, Zoom
Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Eines d'ofimàtica i compartició de documents al núvol: Paquet Office (Word, Excel, etc) i Dropbox
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
Cap de les esmentades
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
{Buit}
Sense llicència
No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
5
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
No
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
{Buit}
Taula d'entitats del Tercer Sector de Catalunya
{Buit}
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Excepcionalment
Per a totes les persones treballadores
Videoconferència i documents a Dropbox
Problemes tècnics i/o informàtics
Poca disponibilitat de medis informàtics
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
{Buit}
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}