digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 309
Identificador d'enviament: 293
Submission UUID: 353a8084-6923-482a-b923-87a0c66a79fa
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/293?token=zW5bXU9fkd0IxhIYbsfhnTxs2KquTgjMmpeNpyUZ2yQ
Submission Update: /ca/digitest?token=zW5bXU9fkd0IxhIYbsfhnTxs2KquTgjMmpeNpyUZ2yQ
Created: dt., 04/04/2023 - 21:23
Completed: dt., 04/04/2023 - 22:14
Canviat: dt., 04/04/2023 - 22:14
Remote IP address: 79.153.132.96
Enviat per: EuroArab
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
EuroArab
2016
http://euroarab.eu
G66855719
08013
info@euroarab.eu
Representant legal
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Associació
Serveis a la comunitat i atenció social
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Donacions dineràries voluntàries, Fons públics en subvencions, Quotes dels socis i sòcies
Cap de les esmentades
Probablement amb microfinançament (crowdfunding, etc.), així com explotació de les dades que s'obtenen a travès de la nostra activitat (explotació no necessàriament comercial.
No descarten la venda de productes en línea per a recardar fons per a l'associació.
No descarten la venda de productes en línea per a recardar fons per a l'associació.
No
Menys de 10.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Community manager, Especialista de mitjans digitals, Gestor/a de projectes i serveis
Equilibri entre homes, dones i persones no binàries
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Google meet i zoom.
Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Excel i Google Drive majoritàriament. Hem fet servir puntualment holded per a la gestió comptable de projectes.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Allotjament web
Pesca o missatges electrònics fraudulents
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement, Incompatibilitats amb partners i proveedores, Requereix invertir temps en aprenentatge
Domini públic
No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
2
Majoritàriament dones
Menys 30 anys
Sí
2
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
No ho sé
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Cap en particular.
Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius, Unificar criteris de quines eines digitals fer servir i com
{Buit}
No
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Formacions puntuals en matèria de digitalització a Barcelona Activa, per exemple aplicar creative thinking a eines digitals, o bé de generar marca pròpia a nivell digital.
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}