digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 129
Identificador d'enviament: 113
Submission UUID: 4e7ba534-a32c-4463-a73e-0dd857d68c13
Submission URI: /ca/digitest

Created: dc., 28/09/2022 - 10:50
Completed: dc., 28/09/2022 - 10:58
Canviat: dc., 28/09/2022 - 10:58

Remote IP address: 185.107.105.222
Enviat per: K-Government
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: K-Government
Any de creació: 2003
Pàgina web: https://k-government.com
CIF de l'empresa (o persona autònoma): 38092799S
Codi postal de la seu principal de l’organització: 8537
Correu de contacte de l’organització: admin@k-government.com
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Gerent
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Persona autònoma
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)
Quin tipus de serveis o productes TIC oferiu? Vessant informació i comunicació digital
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Estalvi familiar, Monedes alternatives, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Programes de formació en emprenedoria
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
El seguiment d'aquests indicadors el feu amb algun programari concret? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? Menys de 10.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim igualitàriament
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim igualitàriament
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim igualitàriament
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) La tenim igualitàriament
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia La tenim igualitàriament
Creació de continguts audiovisuals La tenim igualitàriament
Creació o manteniment de codi i programari La tenim igualitàriament
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals La tenim igualitàriament
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Administrador/a de bases de dades, Community manager, Especialista de mitjans digitals, Formador/a TIC, Gestor/a de projectes i serveis, Responsable de seguretat TIC
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Equilibri entre homes, dones i persones no binàries
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Constantment
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) De vegades
Listes de correu / butlletins digitals De vegades
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”?
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”?
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc)
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital?
Desenvolupament web
Comunicació i màrqueting digital
Gestió i protecció de dades
Seguretat digital
Formació en noves tecnologies
Contractació persones amb perfil TIC
Nou programari
Serveis al núvol
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Venda o distribució de productes o serveis.
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? E-learning (tipus Moodle)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia? No
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure?
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital?
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients?
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca
Programació / disseny de la nostra web o plataforma
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)?
Guia d'estil per continguts
Manual de comunicació interna
Reunions específiques al respecte
Assessorament extern
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 2
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Un nombre similar d'homes i dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment?
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional?
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere?
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part?
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?:
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC?
Apliqueu el teletreball? Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball?
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball?
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment?
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar?
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents?
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Ens posicionem amb una mirada crítica i prudent alhora d'adoptar eines TIC, resistint qualsevol canvi que no sigui coherent amb els nostres principis de l'ESS
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Ampliació de la sostenibilitat econòmica
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades?
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius
Acompanyament o formacions de Torre Jussana
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració
Altres serveis o ajuts
Subvenció “Enfortim l’ESS”
Subvenció “Impulsem el que fas”
Kit Digital per a PIMES
Projectes Singulars
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització
Altres ajuts (locals, estatals o europeus)
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils?