Vés al contingut
Menú del compte d'usuari
Entra
digitESSt
Primary tabs
Mostra
Resultats
(pestanya activa)
Toggle tabs as a menu
Secondary tabs
Trameses
Anàlisi
(pestanya activa)
Baixa
Accepto les <a data-bs-toggle="modal" href="#">Polítiques de participació</a>
Nom de l’organització:
Any de creació:
Pàgina web:
codi_postal
Correu de contacte de l’organització:
Quina és la forma jurídica de la vostra organització?
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat?
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)?
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
disposeu_de_plataforma_digital_pel_vostre_model_de_negoci_
si_us_plau_especifiqueu_quina_tipologia_de_plataforma_es_utilitz
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci?
quins_dels_seguents_aspectes_del_vostre_model_s_articulen_prefer
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021?
Apliqueu el teletreball?
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball?
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball?
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils?
Afegir components d'anàlisi
Accepto les
Polítiques de participació
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa
Nom de l’organització:
Any de creació:
Pàgina web:
CIF de l'empresa (o persona autònoma):
Codi postal de la seu principal de l’organització:
Correu de contacte de l’organització:
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització?
Quina és la forma jurídica de la vostra organització?
Indiqueu si us plau quin tipus de cooperativa
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat?
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)?
Quin tipus de serveis o productes TIC oferiu?
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament?
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
El seguiment d'aquests indicadors el feu amb algun programari concret?
Si us plau especifiqueu
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021?
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu
Navegació i comunicació a Internet
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer)
Tractament de la informació gràfica i audiovisual
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades)
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau)
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar)
Comunicació i col·laboració en línia
Creació de continguts audiovisuals
Creació o manteniment de codi i programari
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball?
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir?
Correu electrònic
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar)
Vídeo conferència
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar)
Listes de correu / butlletins digitals
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”?
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”?
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques?
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital?
Desenvolupament web
Comunicació i màrqueting digital
Gestió i protecció de dades
Seguretat digital
Formació en noves tecnologies
Contractació persones amb perfil TIC
Nou programari
Serveis al núvol
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals?
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci?
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia?
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci?
Les eines que feu servir són de programari lliure?
Si us plau podeu especificar el nom de les eines de programari lliure que feu servir?:
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure?
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital?
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients?
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci?
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital?
Com compartiu les dades digitals que genereu?
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca
Programació / disseny de la nostra web o plataforma
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)?
Guia d'estil per continguts
Manual de comunicació interna
Reunions específiques al respecte
Assessorament extern
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació?
Si us plau, indiqueu si els protocols consideren les següents qüestions
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització?
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere?
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment?
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Si us plau especifiqueu quantes
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional?
Si us plau especifiqueu quantes
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització?
Si us plau, indiqueu de quines mesures d’igualtat en relació a la digitalització:
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere?
Si us plau faciliteu l’enllaç
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital?
Si us plau indiqueu quines entitats
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part?
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?:
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC?
Si us plau especifiqueu quines iniciatives
Apliqueu el teletreball?
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball?
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball?
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment?
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar?
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents?
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt?
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra?
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades?
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius
Acompanyament o formacions de Torre Jussana
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració
Altres serveis o ajuts
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt?
Subvenció “Enfortim l’ESS”
Subvenció “Impulsem el que fas”
Kit Digital per a PIMES
Projectes Singulars
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització
Altres ajuts (locals, estatals o europeus)
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils?
Charts type
Table
Pie Chart
Column Chart