digitESSt 2.0 Fet!

Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: Totambtu
Any de creació: 2018
Pàgina web de l'organització: www.totambut.com
Correu de contacte de l’organització: administracion@totambtu.com
Quina és la forma jurídica de la vostra empresa o entitat? Associació
A quin sector pertany la teva organització pel tipus principal d'activitat? Salut i ciències de la vida
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 9
Femení 7
Masculí 2
No-binari 0
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores de la vostra organització? Entre 30-50 anys
Quins programes d’impuls a la digitalització heu fet servir? Acompanyament o formacions de Barcelona Activa, Acompanyament, consultoria privada o formacions d'ateneus cooperatius, Incubadores o programes d'acceleració
Quines ajudes o subvencions per a la digitalització han finançat el projecte? Subvenció “Impulsem el que fas” de Barcelona Activa, Kit Digital per a PIMES
Com esteu experimentant la digitalització a la vostra organització? Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’empreses o entitats ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
Utilitzeu eines digitals per a fomentar la participació en la governança (presa de decisions, definició de plans de treball, processos participatius, etc.)?

Quines eines per a fomentar la participació s'estan implementant?
Indiqueu quines van ser les DESPESES anuals enregistrades per la vostra organització a l'exercici anterior? 100.001€ a 200.000€
Indiqueu quins van ser els INGRESSOS anuals enregistrats per la vostra organització a l'exercici anterior? 100.001€ a 200.000€
En el context del desplegament del vostre projecte, teniu identificat el punt d'equilibri de la vostra organització? No, encara hem de treballar en identificar-lo
Desenvolupament web
Comunicació i màrqueting digital No
Gestió i protecció de dades
Seguretat digital
Formació en noves tecnologies
Contractació persones amb perfil TIC
Nou programari
Serveis al núvol
Compteu o heu disposat d'alguna d’aquestes vies digitals d’ingressos? No
La vostra organització fa seguiment del model de sostenibilitat a partir de la concreció d'indicadors econòmics?
Com és de rellevant el tema digital en el vostre model de negoci, concretament en relació als fluxos d’ingressos? El nostre model de negoci és no Digital.
En relació al bloc d’ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA, voleu posar de manifest alguna necessitat, repte, oportunitat o comentar-nos qualsevol cosa vinculada amb la digitalització? Actualment ens trobem la cerca d'una solució digital per a la gestió interna de l'entitat ( una aplicació o programa que compti amb un calendari de serveis que ens permeti gestionar-los de manera més eficient) . Comptem amb un pressupost d'una app dissenyada a mesura però creiem necessari comparar-lo amb les solucions enllaunades ja existents per a reduir el pressupost sense limitar massa les funcionalitats. 
Quines eines digitals utilitzeu per la gestió de la comptabilitat? ERP o (software integral)
Quines eines digitals utilitzeu per la gestió tributària i fiscal? ERP o (software integral)
Esteu utilitzant alguna eina digital per a la gestió dels RRHH? No
Gestió de Nòmines?
Gestió de Contractacions?
Gestió d’altes i baixes de la Seguretat Social?
Quines competències digitals són claus o necessàries per la vostra organització? Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita, Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Quines competències digitals tenen les persones de la vostra organització? Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita , Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Utilitzeu alguna de les següents eines de gestió de projectes? Ns/Nc
Apliqueu el teletreball? Sí, més de la meitat de la jornada laboral
En relació al bloc de GESTIÓ INTERNA, voleu posar de manifest alguna necessitat, repte, oportunitat o comentar-nos qualsevol cosa vinculada amb la digitalització? Suport en l'elecció de l'eina digital de gestió interna
Què ofereix la vostra organització? Serveis
Gestió de la cadena de subministrament?
Gestió de proveïdores?
Gestió d’adquisició de matèries primeres?
Utilitzeu alguna eina digitals per a la Gestió d’estoc?
Gestió de la producció?
Gestió de residus?
Planificació i assignació de recursos?
Disseny i desenvolupament de producte producte i/o servei?
Gestió de la qualitat?
Gestió de l’impacte?
Gestió d’inventari?
Gestió de productes acabats?
Gestió de procesos de distribució?
Gestió d’entregues i retorns?
Esteu utilitzant algún software específic per a gestionar els vostres serveis? No
Gestió de proveïdores?
Planificació i assignació de recursos?
Disseny i desenvolupament de producte serveis
Gestió de la qualitat
Gestió de l’impacte
En relació al bloc de PRODUCTE/SERVEI, voleu posar de manifest alguna necessitat, repte, oportunitat o comentar-nos qualsevol cosa vinculada amb la digitalització? Somos TotAMBtu, una entidad de la ESS que realiza acompañamiento terapéutico con enfoque comunitario, estamos valorando vuestra implementar un sistema de gestión de servicios.

El sistema de gestión debe contener principalmente un calendario de servicios por cliente y por profesional. donde poder visualizar todos los servicios activos en cada momento

Los roles de las usuarias:
1 usuaria administradora contable (gestión de facturación, gestión contable y back up de administradora coordinadora servicios)
1 usuaria administradora o coordinadora de servicios (asignación de servicios vía calendario, asigna servicio a un profesional, valida, complementa el informe elaborado por el profesional y envía informes a cliente y envía a facturar el servicio)
15 a 25 profesionales que accedan a su calendario, acepten servicios, registren ejecución, suban informe/comentario y ticket de gasto si lo hubo.

Enviar los conceptos a facturar cumpliendo con la legislación verifactu e integrarlos con nuestro sistema contable actual (Contasol) o hacerlo íntegramente con el nuevo software
La vostra estratègia de comunicació externa és: Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
La vostra organització compta amb les següents eines per a la comunicació: Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Llistes de correu / butlletins digitals
La vostra organització compta amb les següents xarxes socials: Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn
L'estratègia d'atenció al client és: Estratègia mixte
Assenyaleu si estàs utilitzant alguna de les següent eines: Ns/Nc
La identificació i adquisició de clients potencials és: Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Amb quina llicència de continguts, software o altres tipus de producte final acostumeu a treballar? Domini públic
En relació al bloc de COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ, voleu posar de manifest alguna necessitat, repte, oportunitat o comentar-nos qualsevol cosa vinculada amb la digitalització? Actualmente desarrollamos internamente la estrategia de comunicación, una vez implementada la herramienta de gestón interna que nos permita asumir más cantidad de servicios con el mismo cuidado del primero, nos gustaría trabajar con una empresa de comunicación externa para profesionalizarlo y desarrollar una estrategia