digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
  
    
      
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
  
  
  Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
  
    
      
    
    
    
    
      
        
  
    
      
    
      
    
      
  
  Inici
      
        Yes
        
  
      
        Yes
        
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
      
        Totambtu
        
  
      
        2018
        
  
      
        www.totambut.com 
        
  
      
        administracion@totambtu.com
        
  
      
        Associació
        
  
      
        Salut i ciències de la vida
        
  
      
        9
        
  
      
        Entre 30-50 anys
        
  
      
        Acompanyament o formacions de Barcelona Activa, Acompanyament, consultoria privada o formacions d'ateneus cooperatius, Incubadores o programes d'acceleració
        
  
      
        Subvenció “Impulsem el que fas” de Barcelona Activa, Kit Digital per a PIMES
        
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
      
        Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
        
  
      
        Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
        
  Sí
      
        {Buit}
        
  
      
        No, encara hem de treballar en identificar-lo
        
  
      
        No
        
  
      
        Sí
        
  
      
        El nostre model de negoci és no Digital.
        
  
      
         Actualment ens trobem la cerca d'una solució digital per a la gestió interna de l'entitat ( una aplicació o programa que compti amb un calendari de serveis que ens permeti gestionar-los de manera més eficient) . Comptem amb un pressupost d'una app dissenyada a mesura però creiem necessari comparar-lo amb les solucions enllaunades ja existents per a reduir el pressupost sense limitar massa les funcionalitats. 
 
        
3. GESTIÓ INTERNA
      
        ERP o (software integral)
        
  
      
        ERP o (software integral)
        
  
      
        No
        
  
      
        Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita, Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
        
  
      
        Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita , Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
        
  
      
        Ns/Nc
        
  
      
        Sí, més de la meitat de la jornada laboral 
        
  
      
        Suport en l'elecció de l'eina digital de gestió interna
        
4. PRODUCTE/SERVEI
      
        Serveis
        
  
      
        No
        
  
      
        Somos TotAMBtu, una entidad de la ESS que realiza acompañamiento terapéutico con enfoque comunitario, estamos valorando vuestra implementar un sistema de gestión de servicios. 
El sistema de gestión debe contener principalmente un calendario de servicios por cliente y por profesional. donde poder visualizar todos los servicios activos en cada momento
Los roles de las usuarias:
1 usuaria administradora contable (gestión de facturación, gestión contable y back up de administradora coordinadora servicios)
1 usuaria administradora o coordinadora de servicios (asignación de servicios vía calendario, asigna servicio a un profesional, valida, complementa el informe elaborado por el profesional y envía informes a cliente y envía a facturar el servicio)
15 a 25 profesionales que accedan a su calendario, acepten servicios, registren ejecución, suban informe/comentario y ticket de gasto si lo hubo.
 
Enviar los conceptos a facturar cumpliendo con la legislación verifactu e integrarlos con nuestro sistema contable actual (Contasol) o hacerlo íntegramente con el nuevo software
 
        
El sistema de gestión debe contener principalmente un calendario de servicios por cliente y por profesional. donde poder visualizar todos los servicios activos en cada momento
Los roles de las usuarias:
1 usuaria administradora contable (gestión de facturación, gestión contable y back up de administradora coordinadora servicios)
1 usuaria administradora o coordinadora de servicios (asignación de servicios vía calendario, asigna servicio a un profesional, valida, complementa el informe elaborado por el profesional y envía informes a cliente y envía a facturar el servicio)
15 a 25 profesionales que accedan a su calendario, acepten servicios, registren ejecución, suban informe/comentario y ticket de gasto si lo hubo.
Enviar los conceptos a facturar cumpliendo con la legislación verifactu e integrarlos con nuestro sistema contable actual (Contasol) o hacerlo íntegramente con el nuevo software
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
      
        Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
        
  
      
        Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Llistes de correu / butlletins digitals
        
  
  
      
        Estratègia mixte
        
  
      
        Ns/Nc
        
  
      
        Tècniques tradicionals  (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
        
  
      
        Domini públic
        
  
      
        Actualmente desarrollamos internamente la estrategia de comunicación, una vez implementada la herramienta de gestón interna que nos permita asumir más cantidad de servicios con el mismo cuidado del primero, nos gustaría trabajar con una empresa de comunicación externa para profesionalizarlo y desarrollar una estrategia