digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
ASSECOOP I GESTIO SCCL
2025
WWW.assecoop.cat
administracio@assecoopgestio.cat
Cooperativa
SERVEIS ASSESSORAMENT
5
Més de 50 anys
Incubadores o programes d'acceleració
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores
No
Sí, estem a prop d'aconseguir-lo
No
No
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
ERP o (software integral), Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert), Full de càlcul o similar
ERP o (software integral), Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert), Full de càlcul o similar
Sí
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades
Odoo
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
Sí
MILLORA DE PROCESSOS
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
No seguim cap estratègia específica en comunicació
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia mixte
Gestió de relació amb el client (CRM) com Sinergia CRM, Odoo o Dolibarr
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Creative Commons o altre copyleft, Copyright
{Buit}