digitESSt Enviat!
Informació d'enviament
Número d'enviament: 507
Identificador d'enviament: 502
Submission UUID: 93b4b829-6ac0-45af-b9e5-5a398b9d815d
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/502?token=nYEwHlg5HWXX8ssDairLA08mpth1BcLaJdpv1YGLuj4
Submission Update: /ca/digitest?token=nYEwHlg5HWXX8ssDairLA08mpth1BcLaJdpv1YGLuj4
Created: dl., 13/05/2024 - 12:02
Completed: dl., 13/05/2024 - 12:37
Canviat: dl., 13/05/2024 - 12:37
Remote IP address: 85.50.130.186
Enviat per: Fundacio Privada ECOM
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
No
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Fundacio Privada ECOM
2007
www.ecom.cat
G64650930
08011
lcarrillo@ecom.cat
Responsable de Recursos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Fundació
Serveis a persones
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs)
Subvencions especifiques per digitalització
Am la majoria
Sí
No
Més d’1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Gestor/a de projectes i serveis, Gestor/a d'operacions TIC, Responsable de qualitat
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Mailchimp, Outlook, CRM
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Totes
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement
Domini públic, Creative Commons o altre llicència oberta
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Sí
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
148
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
80
Sí
29
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
Sí
https://www.ecom.cat/ca/qui-som/politica-de-transparencia/fundacio-ecom
Sí
Sinergia TIC
Sí
Des del servei d'Inserció Laboral i d'Autonomia Personal , es realitzen diverses accions per treballar les diferents bretxes detectades, genere, discapaitat
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Treballa en xarxa a través del núvol
No ens hem plantejat cap repte
No tenim detectat cap repte
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Diferents formacions especialitzades
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Qualsevol convocatoria per a projectes digitals
No els coneixem