digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 463
Identificador d'enviament: 458
Submission UUID: 7dd50732-b026-476e-8140-f2047ae98e5d
Submission URI: /ca/digitest

Created: dc., 08/05/2024 - 13:32
Completed: dc., 08/05/2024 - 14:02
Canviat: dc., 08/05/2024 - 14:02

Remote IP address: 81.42.219.204
Enviat per: Solidança
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Solidança
1997
www.solidanca.cat
G61291894
08970
tècnica projectes
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim igualitàriament
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament homes
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim igualitàriament
No la tenim
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
No la tenim però ens aniria bé
La tenim, majoritàriament dones
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Community manager, Formador/a TIC, Gestor/a de projectes i serveis, Responsable de qualitat
Majoritàriament homes
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Mailchimp
Trello
Microsoft 365
Whatsapp
Teams
Outlook
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Sharepoint
Onedrive
Seinto
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Pagament de quotes per ús de programari al núvol
Cap, que tinguem constància
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive), Xarxes marketplace (tipus La Zona)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Incompatibilitats amb partners i proveedores
Copyright
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Explicacions condescendents, Qüestionament de tasques i capacitats, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Contacte i/o apropament no sol·licitat, Assetjament dins o fora de la feina, Rebre continguts digitals de caire sexual
7. Composició i impacte social
49
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
26
2
Tenim pla d’igualtat que contempla mesures relacionades amb la digitalització.
• Creació d’un manual de llenguatge no androcèntric de consulta per a tota la plantilla.
• Fer una revisió general de la web per a evitar possibles bretxes i possibles representacions estereotipades de la plantilla.
• Crear un pla de comunicació on s’especifiqui els canals bidireccionals entre plantilla i direcció, l’ús de diferents mecanismes, dades de contactes de direcció, etc.
No
No ho sé
Taula d'entitats del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social, Xarxa d'Economia Solidària (XES), Estratègia ESS2030
Treballem amb AERESS, FEICAT, FAEDEI, la coopertiva de Roba Amiga, entitats del tercer sector com: Andròmines, Engrunes, Deixalles, ADAD L'Encant EI, Top Manta, Mujeres pa'lante, etc.
Totes les formacions que es realitzen al Centre de Formació de Solidança contemplen un mòdul d'alfabetització digital d'un mínim de 15 hores. Per tant, creiem que la reducció de la bretxa digital és un dels plantejaments estratègics de l'entitat per tal de reduir les desigualtats socials i poder millorar la inserció sociolaboral de les persones.
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
En funció del llocs de treball es permet el teletreball. Els llocs de producció no és compatible optar al teletreball.
Per tal d'implementar el Teletreball ens ha estat últil el Teams i el Timenet.
Problemes tècnics i/o informàtics, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Actualment els estem resolent. Tenim una empresa assessora externa que es diu Gatxan SL que ens resol qualsevol problema informàtic.
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
{Buit}
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}