digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 208
Identificador d'enviament: 192
Submission UUID: e85bf0b5-0fa8-4d6a-ac9f-b58b767f8da1
Submission URI: /ca/digitest

Created: dt., 15/11/2022 - 10:42
Completed: dt., 15/11/2022 - 12:35
Canviat: dt., 15/11/2022 - 12:35

Remote IP address: 79.152.36.32
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
1. Dades identificatives

1. Dades identificatives

Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.

Fundación Enrique E.Cofiner
2021
en construcción
G16978645
08004
Presidenta
3. Competències i eines digitals
Quines de les següents competències digitals tenen les persones de treballen a la vostra organització?
La tenim, majoritàriament dones
La tenim, majoritàriament dones
No la tenim però ens aniria bé
La tenim igualitàriament
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim
No la tenim
No la tenim
No la tenim però ens aniria bé
No la tenim
No la tenim
No tenia treballadors. Paguem els serveis que necesitem
Equilibri entre homes i dones
Opcions Constantment Sovint De vegades Mai
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Correu electrónic
Whatsapp
Vídeo conferencia (zoom, teams, google)
we transfer
Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
iCloud
cloudconvert
Google Drive
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Cap de les esmentades
Cap, que tinguem constància
Cap Menys de 1000 € 1.001-10.000 € 10.001-50.000 € Més de 50.000 €
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…)
Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
No en fem servir
Desconeixement
Sense llicència
No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi Comptem amb freelance o proveïdora externa Ho resolem com millor sabem Ningú s’encarrega
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista No ho apliquem
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
0
Majoritàriament dones
{Buit}
{Buit}
{Buit}
No tenim pla d'igualtat
No
Gestoria FACTO
Contractació d'una assegurada a cooperativa Arç
{Buit}
{Buit}
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
{Buit}
{Buit}
Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius, Confusió respecte a canals de comunicació
{Buit}
{Buit}
{Buit}
Ho estem visquent com un problema organitzatiu o tècnic complex i no sabem ni per on començar
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet una internacionalització i augment de possibles clients
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Barcelona Activa
No el coneixiem El coneixem però no l'hem fet servir L'hem fet servir
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Hem dement el Kit Digital però no hem tint resposta encara.