Vés al contingut
Menú del compte d'usuari
Entra
Missatge d'estat
Ara estàs editant l'esborrany.
Aquesta és la URL de l'esborrany: https://digitesst.matchimpulsa.barcelona/ca/digitesst20?token=5YCHBL5hOt-UE74uicIlI8G_GVtrgwP7kc31RWjJB28
DigitESSt 2.0
Primary tabs
Mostra
(pestanya activa)
Toggle tabs as a menu
Resultats
Completed
Inici
Completed
1. DADES IDENTIFICATIVES
Completed
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Completed
3. GESTIÓ INTERNA
Completed
4. PRODUCTE/SERVEI
Actual
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Completat
6 de 7
(
83%
)
Indica els camps necessaris
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
D’acord, ara passem a considerar algunes qüestions addicionals sobre comunicació i màrqueting i com les encareu actualment.
La vostra estratègia de comunicació externa és:
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Principalment offline (mitjans tradicionals (p. ex., premsa escrita, TV)
Cerca un equilibri entre online/offline
No seguim cap estratègia específica en comunicació
Altres:
Enter other…
La vostra organització compta amb les següents eines per a la comunicació:
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars)
Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars)
Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars)
Llistes de correu / butlletins digitals
Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar)
Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Ns/Nc
Altres:
La vostra organització compta amb les següents xarxes socials:
Facebook
Instagram
X
Mastodon
Youtube
Tiktok
LinkedIn
Ns/Nc
Altres...
Escriu la teva opció…
L'estratègia d'atenció al client és:
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport)
Estratègia presencial (p.ex., espai físic)
Estratègia mixte
No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
Altres:
Enter other…
Assenyaleu si estàs utilitzant alguna de les següent eines:
Eines d'estudis de mercat digitals
Eines estratègies de seguiment, anàlisi i optimització de preus
Eines de posicionament de marca amb eines digitals
Eines de disseny i seguiment de campanyes de comunicació amb eines digitals
Gestió de relació amb el client (CRM) com Sinergia CRM, Odoo o Dolibarr
Ns/Nc
Altres:
La identificació i adquisició de clients potencials és:
Digital
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Digital i tradicional
Ns/Nc
Amb quina llicència de continguts, software o altres tipus de producte final acostumeu a treballar?
Domini públic
Creative Commons o altre copyleft
Copyright
Sense llicència
Ns/Nc
Altres:
Enter other…
En relació al bloc de COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ, voleu posar de manifest alguna necessitat, repte, oportunitat o comentar-nos qualsevol cosa vinculada amb la digitalització?