digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 490
Identificador d'enviament: 485
Submission UUID: 52a5fd74-f648-42d5-a537-dfdd5b61206e
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/485?token=w0era8Z50zwpoJvCFP1exKk40bTgnXphIFVPf98lGDE
Submission Update: /ca/digitest?token=w0era8Z50zwpoJvCFP1exKk40bTgnXphIFVPf98lGDE
Created: ds., 11/05/2024 - 18:31
Completed: ds., 11/05/2024 - 19:11
Canviat: ds., 11/05/2024 - 19:11
Remote IP address: 139.47.127.251
Enviat per: Opengea
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Opengea
2024
https://www.opengea.org
F70709969
08001
oficina@opengea.org
Coordinació i comunicació
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)
Desenvolupament d'ecosistemes intercooperatius i de models de coneixement
Subproductes o béns/serveis derivats, Venda de béns o serveis
Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...), Venda de productes en línia, Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma , Quotes per interaccions entre membres de la comunitat mediades per intercanvi econòmic
Tenim intenció d'impulsar vies de microfinançament, venda de nous productes en línia, quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma, i quotes per interaccions entre membres de la comunitat mediades per comerç electrònic.
Sí
Sí
Programari propi (KMS) i excels de seguiment.
Menys de 10.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Analista de sistemes, Arquitecte de sistemes, Gestor/a de projectes i serveis, Gestor/a d'operacions TIC, Programador/a, Responsable de qualitat, Responsable de seguretat TIC
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Utilitzem programari pròpi (KMS) per gestionar tasques compartides, i eines de l'entorn Google per compartir i co-editar informació.
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de compres, Plataforma de recursos humans, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Utilitzem programari pròpi (KMS), on integrem la majoria d'eines de gestió interna.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Atacs per denegació de servei (DoS), Programa maliciós, Pesca o missatges electrònics fraudulents, Descàrrega oculta, Trencament de contrasenya
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
Cap de les esmentades
Sí
Facilita una relació igualitària entre les persones usuàries de la plataforma ja siguin productores o consumidores (“consumidora a consumidora”)., Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“)., Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”)., Facilita la provisió de productes o serveis orientats a l’administració pública (“empresa a govern”).
5. Política de coneixement i de dades
Completament
GNU/Linux, PHP, Laravel, MySQL, PostgreSQL, Postfix, Dovecot, ....
Creative Commons o altre llicència oberta, Copyright
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
2
Un nombre similar d'homes i dones
Entre 30-50 anys
No
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
Sí
FACTO Cooperativa
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Google Meet, KMS (programari propi), correu electrònic.
Efectivitat de les reunions
Acostumant-nos-hi.
No
{Buit}
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
ACCIÓ (servei d'assessorament en Propietat Intel·lectual)
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}