digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 479
Identificador d'enviament: 474
Submission UUID: 592bc9f4-0c71-4471-a603-2c67934f0718
Submission URI: /ca/digitest

Created: dv., 10/05/2024 - 10:54
Completed: dv., 10/05/2024 - 11:31
Canviat: dv., 10/05/2024 - 11:31

Remote IP address: 86.127.229.87
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: LA MERIENDA INTEGRA
Any de creació: 2012
Pàgina web: https://www.la-merienda.org/
CIF de l'empresa (o persona autònoma): G63266068
Codi postal de la seu principal de l’organització: 08037
Correu de contacte de l’organització: martina@la-merienda.org
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Direcció
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Associació
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Serveis a persones
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Donacions dineràries voluntàries, Donacions no monetàries de la comunitat o d'actors externs, Fons públics en subvencions, Quotes dels socis i sòcies
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? crowdfunding, per un prjecte en concret.
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
El seguiment d'aquests indicadors el feu amb algun programari concret? No
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? 50.001-100.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim igualitàriament
Navegació i comunicació a Internet La tenim igualitàriament
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim igualitàriament
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim igualitàriament
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim igualitàriament
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim igualitàriament
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) La tenim igualitàriament
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim igualitàriament
Comunicació i col·laboració en línia La tenim igualitàriament
Creació de continguts audiovisuals La tenim igualitàriament
Creació o manteniment de codi i programari La tenim igualitàriament
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals La tenim igualitàriament
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Agent d'atenció a la persona usuària, Community manager, Gestor/a de projectes i serveis
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Equilibri entre homes i dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Constantment
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) Constantment
Listes de correu / butlletins digitals Constantment
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Eines de google.
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? one drive microsoft
drive de google
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Cap, que tinguem constància
Desenvolupament web 1001 - 10.000 €
Comunicació i màrqueting digital 1001 - 10.000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies Menys de 1000 €
Contractació persones amb perfil TIC Cap
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol Menys de 1000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners)
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? E-learning (tipus Moodle), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia? No
Les eines que feu servir són de programari lliure? Parcialment
Si us plau podeu especificar el nom de les eines de programari lliure que feu servir?: CRM SINERGIA
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Creative Commons o altre llicència oberta
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), Recopilem metadades (paraules clau, localització, etc)
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Comptem amb freelance o proveïdora externa
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Comptem amb freelance o proveïdora externa
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Comptem amb freelance o proveïdora externa
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? Es té en compte però de forma no sistemàtica
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Manual de comunicació interna Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Reunions específiques al respecte Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Assessorament extern Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació?
Si us plau, indiqueu si els protocols consideren les següents qüestions Discriminació per orientació o identitat sexual, Discriminació per expressió de gènere o característiques sexuals, Paternalisme, Comentaris sobre l’aspecte físic, sexistes i de caràcter sexual, Assetjament dins o fora de la feina
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 6
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Si us plau especifiqueu quantes 5
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? Taula d'entitats del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social, Xarxa d'Economia Solidària (XES), Consell d’Associacions de Barcelona (CAB), Estratègia ESS2030, ECAS
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?: XARXA XESCA
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC?
Si us plau especifiqueu quines iniciatives FEM FORMACIONS EN TIC
Apliqueu el teletreball? Excepcionalment
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Per a totes les persones treballadores
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? GOOGLE MEET, Y ONE DRIVE MICROSOFT
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Efectivitat de les reunions
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar?
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents? No
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Increment de vendes i/o volum de mercat, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius El coneixem però no l'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Torre Jussana El coneixem però no l'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa El coneixem però no l'hem fet servir
Incubadores o programes d'acceleració El coneixem però no l'hem fet servir
Altres serveis o ajuts El coneixem però no l'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? una cooperativa de bcn activa que hem fet cursos
Subvenció “Enfortim l’ESS” L'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas” L'hem fet servir
Kit Digital per a PIMES L'hem fet servir
Projectes Singulars El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) El coneixem però no l'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils?