digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 444
Identificador d'enviament: 439
Submission UUID: 7ff56eed-c357-4112-ac8a-519d777e3f95
Submission URI: /ca/digitest

Created: dv., 03/05/2024 - 11:25
Completed: dv., 03/05/2024 - 11:50
Canviat: dv., 03/05/2024 - 11:50

Remote IP address: 85.51.255.214
Enviat per: Insercoop
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: Insercoop
Any de creació: 1997
Pàgina web: www.insercoop.com
CIF de l'empresa (o persona autònoma): F61380390
Codi postal de la seu principal de l’organització: 8870
Correu de contacte de l’organització: francesca@insercoop.org
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Direcció
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Cooperativa
Indiqueu si us plau quin tipus de cooperativa Orientación laboral
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Serveis a persones
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Fons públics en subvencions, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs)
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Cap de les esmentades
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur?
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics?
El seguiment d'aquests indicadors el feu amb algun programari concret?
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? Més d’1.000.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim, majoritàriament dones
Navegació i comunicació a Internet La tenim, majoritàriament dones
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital No la tenim però ens aniria bé
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim, majoritàriament dones
Tractament de la informació gràfica i audiovisual No la tenim però ens aniria bé
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim, majoritàriament dones
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) No la tenim però ens aniria bé
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim, majoritàriament dones
Comunicació i col·laboració en línia No la tenim però ens aniria bé
Creació de continguts audiovisuals No la tenim però ens aniria bé
Creació o manteniment de codi i programari No la tenim
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals No la tenim
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? No tenim ningú amb perfil tecnològic
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Majoritàriament dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Sovint
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) Mai
Listes de correu / butlletins digitals De vegades
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Tenim Google (amb totes les eines), Zoom, whatsapp
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Programas de Nóminas
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? Tenim un servidor per els documents al núvol, Google, Sage, Nómina Plus
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Pesca o missatges electrònics fraudulents
Desenvolupament web 1001 - 10.000 €
Comunicació i màrqueting digital 1001 - 10.000 €
Gestió i protecció de dades 1001 - 10.000 €
Seguretat digital 1001 - 10.000 €
Formació en noves tecnologies Cap
Contractació persones amb perfil TIC Cap
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol Cap
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc)
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia? No
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure? Incompatibilitats amb partners i proveedores, Complica la corba d’aprenentatge del personal, El volum de feina i processos interns no ens deixa marge per passar d’eines propietàries a lliures
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Domini públic
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
Comercialitzeu algunes d'aquestes dades, com a part del vostre model de negoci? No
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Comptem amb freelance o proveïdora externa
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Comptem amb freelance o proveïdora externa
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Comptem amb freelance o proveïdora externa
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Ningú s’encarrega
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? S’aplica de manera habitual i integral
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Manual de comunicació interna No ho apliquem
Reunions específiques al respecte No ho apliquem
Assessorament extern No ho apliquem
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 45
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Si us plau especifiqueu quantes 10
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? Taula d'entitats del Tercer Sector de Catalunya, La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?:
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? En condicions personal que no permeten anar a la oficina
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball? el servidor, Zoom, correo, whatsapp
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Traçabilitat del temps de treball, Manca de coneixements per treballar per objectius, Interrupcions per temes personals o domèstics, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar? Estem estudiant les formes per fer-ho
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents?
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius El coneixem però no l'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Torre Jussana El coneixem però no l'hem fet servir
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa El coneixem però no l'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa No el coneixiem
Incubadores o programes d'acceleració El coneixem però no l'hem fet servir
Altres serveis o ajuts No el coneixiem
Subvenció “Enfortim l’ESS” El coneixem però no l'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas” El coneixem però no l'hem fet servir
Kit Digital per a PIMES El coneixem però no l'hem fet servir
Projectes Singulars El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) El coneixem però no l'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils?