digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 430
Identificador d'enviament: 425
Submission UUID: cdd81099-9d4f-477b-b56c-03aef7e513a7
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/425?token=0aVHte7OU56Ijo-myU0aIW8G1Iy7tkVUqQWO2SRaA7c
Submission Update: /ca/digitest?token=0aVHte7OU56Ijo-myU0aIW8G1Iy7tkVUqQWO2SRaA7c
Created: dj., 25/04/2024 - 07:49
Completed: dj., 25/04/2024 - 08:10
Canviat: dj., 25/04/2024 - 08:10
Remote IP address: 83.42.151.206
Enviat per: AMBTUCOOP SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
Yes
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
AMBTUCOOP SCCL
2020
http://www.ambtu.coop
F01823699
8818
hola@ambtu.coop
Presidenta
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Serveis a les empreses
Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Venda de béns o serveis
Cap de les esmentades
Venda de productes en línia
Sí
No
50.001-100.000 €
3. Competències i eines digitals
Administrador/a de bases de dades, Community manager, Gestor/a de projectes i serveis
Majoritàriament dones
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Zoom, Meet, Odoo, Google Drive
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de recursos humans, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Odoo
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
Odoo, Moodle
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
Es té en compte però de forma no sistemàtica
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No
7. Composició i impacte social
8
Majoritàriament dones
Entre 30-50 anys
Sí
-1
No
No tenim pla d'igualtat
No
Sí
Coopdevs, Colectic, Pangea
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
Vídeoconferència (zoom i meet)
Compartir documents al núvol (Google Drive)
Calendari compartit (Google Calendar)
CRM (Odoo)
Xat i correu
Compartir documents al núvol (Google Drive)
Calendari compartit (Google Calendar)
CRM (Odoo)
Xat i correu
Interrupcions per temes personals o domèstics, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
Augmentant l'eficiència
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
{Buit}