digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 415
Identificador d'enviament: 408
Submission UUID: 8a849483-49a2-47c4-bac7-e90f90c21249
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/408?token=Y6nyawjXgIQ4wU5X_-DPjNMytN-mg9zylGPGlRz2GrE
Submission Update: /ca/digitest?token=Y6nyawjXgIQ4wU5X_-DPjNMytN-mg9zylGPGlRz2GrE
Created: dt., 09/04/2024 - 11:46
Completed: dj., 18/04/2024 - 07:03
Canviat: dj., 18/04/2024 - 07:03
Remote IP address: 213.97.251.226
Enviat per: FEMAREC SCCL
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
No
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
FEMAREC SCCL
1991
https://femarec.cat/
F59197996
08030
projectes@femarec.cat
Tècnica de Projectes
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
mixta d'iniciativa social.
Serveis a la comunitat i atenció social
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Prestació de serveis a l'administració pública (per licitació o concurs), Venda de béns o serveis
Venda de productes en línia
{Buit}
Sí
No
Més d’1.000.000 €
3. Competències i eines digitals
Administrador/a de bases de dades, Administrador/a de sistemes, Formador/a TIC, Gestor de comptes, Programador/a, Responsable de qualitat, Responsable de seguretat TIC
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Outlook, xarxes socials, programa brevo,
Eina de bases de dades i seguiment de clients (CRM), Eina de gestió de comptabilitat, Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Plataforma de recursos humans
CRM SAGE, office 365, classroom, SAGE200, programa de gestió integral intern.
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Programa maliciós, Pesca o missatges electrònics fraudulents, Descàrrega oculta, Trencament de contrasenya
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Comunicació i màrqueting
E-commerce (tipus WooCommerce), E-learning (tipus Moodle), ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
No
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
moodle, google classroom,
Domini públic, Copyright
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc)
No
No
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No ho sé
7. Composició i impacte social
339
Un nombre similar d'homes i dones
Entre 30-50 anys
No ho sé
Sí
140
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
Sí
existeix canal de denúncies.
Sí
entitats vinculades al sector social i en concret centres especials de treball.
No
8. Model organitzatiu i digitalització
No l’apliquem en cap cas
Sí
{Buit}
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als canvis digitals constants
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Increments de desigualtats de gènere, edat o d’altre tipus en equips, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Servei de màrqueting digital BARCELONA ACTIVA.
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
{Buit}
Suport i consultoria en la digitalització, recursos econòmics per fer front a les despeses de digitalització de processos productius.