digitESSt Enviat!

Número d'enviament: 368
Identificador d'enviament: 352
Submission UUID: 50915468-a347-4d5d-888e-5f62cc54f340
Submission URI: /ca/digitest

Created: dl., 23/10/2023 - 10:37
Completed: dl., 23/10/2023 - 11:02
Canviat: dl., 23/10/2023 - 11:02

Remote IP address: 79.155.32.142
Language: Catalan

Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Accepto les Polítiques de participació Yes
Accepto que algunes dades de la meva organització (nom, codi postal, forma jurídica, data de constitució, àrea d'activitat, sector econòmic i adreça URL) apareguin al directori Matchimpulsa Yes
Nom de l’organització: Asociación El Patio de Piero
Any de creació: 2019
Pàgina web: www.elpatiodepiero.org
CIF de l'empresa (o persona autònoma): G10630184
Codi postal de la seu principal de l’organització: 08002
Correu de contacte de l’organització: elpatiodepiero@gmail.com
Quin és el teu rol o posició actual dins l’organització? Presidenta
Quina és la forma jurídica de la vostra organització? Associació
A quin àmbit pertany l'organització pel seu tipus principal d'activitat? Serveis a la comunitat i atenció social
Quina és la vostra tipologia d'organització respecte a les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC)? Organització no especialitzada en TIC sense persones treballadores, departament o àrea TIC
Indiqueu quines han sigut fins a data d’avui les fonts d’ingressos i finançament principals de la vostra activitat econòmica Donacions dineràries voluntàries
Compteu o heu comptat amb algunes d’aquestes vies digitals d’ingressos o finançament? Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding...)
De les vies d’ingressos o finançament indicades en les preguntes anteriors que no apliqueu, amb quines us interessa comptar en un futur? Beca o subvenció de recerca, Microfinançament , Venda de productes en línia
Respecte a la viabilitat econòmica del vostre projecte, feu seguiment del seu model de sostenibilitat a partir de la concreció d’indicadors econòmics? No ho sé
Quin va ser el vostre volum d'ingressos de l’any 2021? Menys de 10.000 €
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu La tenim, majoritàriament dones
Navegació i comunicació a Internet La tenim, majoritàriament dones
Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital La tenim, majoritàriament dones
Tractament de la informació escrita (editors de textos com Word o Writer) La tenim, majoritàriament dones
Tractament de la informació gràfica i audiovisual La tenim, majoritàriament dones
Tractament i processament de les dades (fulles de càlcul com Calc o Excel, bases de dades) La tenim, majoritàriament dones
Anàlisi i visualització de dades (com Data Studio, Grafana o Tableau) La tenim, majoritàriament dones
Presentació de continguts (Impress, Powerpoint o similar) La tenim, majoritàriament dones
Comunicació i col·laboració en línia La tenim, majoritàriament dones
Creació de continguts audiovisuals La tenim, majoritàriament dones
Creació o manteniment de codi i programari La tenim, majoritàriament dones
Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals La tenim, majoritàriament dones
Quins d’aquests perfils tecnològics i digitals formen part del vostre equip o equips de treball? Agent d'atenció a la persona usuària, Community manager
Quina és la distribució de gènere en els perfils tecnològics o digitals que heu indicat tenir? Majoritàriament dones
Correu electrònic Constantment
Missatgeria instantània (tipus Telegram, Signal, Whatsapp, Zulip o similar) Constantment
Vídeo conferència Constantment
Eines de comunicació en equip (Kanban, Trello, Nextcloud-Deck, Slack, Mattermost o similar) Mai
Listes de correu / butlletins digitals De vegades
Especifiqueu, si us plau, el nom de les eines digitals que feu servir per a la comunicació Redes Sociales, Instagram, Facebook, linkedin..
Página Web.
Mailchimp
Telegram y Whatsapp
Quines de les eines digitals següents feu servir per a la gestió interna de projectes i “backoffice”? Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol
Respecte a aquestes eines, podeu especificar el nom de les més habituals que feu servir per a gestió interna i “backoffice”? Google drive
Heu implementat alguna d’aquestes mesures o infraestructures tecnològiques? Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Heu patit algun d’aquests tipus d’incidència en l’àmbit digital? Cap, que tinguem constància
Desenvolupament web Menys de 1000 €
Comunicació i màrqueting digital Menys de 1000 €
Gestió i protecció de dades Menys de 1000 €
Seguretat digital Menys de 1000 €
Formació en noves tecnologies Menys de 1000 €
Contractació persones amb perfil TIC Menys de 1000 €
Nou programari Menys de 1000 €
Serveis al núvol Menys de 1000 €
Quins aspectes o àrees de la vostra organització es realitzen mitjançant eines digitals? Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Comunicació i màrqueting
Integreu o feu servir algun d’aquest tipus de plataformes digitals pel vostre model de negoci? ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo)
El vostre model de negoci depèn principalment d’una plataforma digital pròpia?
Quin tipus d’interacció afavoreix la plataforma principal que articula el vostre model de negoci? Facilita una relació igualitària entre les persones usuàries de la plataforma ja siguin productores o consumidores (“consumidora a consumidora”)., Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“)., Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”)., Facilita la provisió de productes o serveis orientats a l’administració pública (“empresa a govern”).
Les eines que feu servir són de programari lliure? No en fem servir
Quins són els motius pels quals no feu servir programari lliure? Desconeixement
Quins tipus de llicència doneu principalment als continguts (pàgines web, documents, guies, recursos, etc.) que genereu en format digital? Copyright
Quines dades recopileu de les persones usuàries o clients? No recollim cap dada
Compartiu amb altres organitzacions o col·laboradores alguna de les dades generades amb la vostra activitat comercial digital? No ho sé
Estratègia de comunicació en canals digitals i posicionament de marca Tenim personal propi
Programació / disseny de la nostra web o plataforma Tenim personal propi
Manteniment de continguts de la nostra web o plataforma Tenim personal propi
Difusió i comunicació per mitjà de xarxes socials Tenim personal propi
Anàlisi de dades de posicionament web, SEO i accions segons resultats Tenim personal propi
En els vostres continguts de comunicació i màrqueting es té en compte l'avaluació de la inclusivitat i l’equitat de gènere (llenguatge no sexista, agressions a la dignitat femenina, estereotips de gènere, etc)? Es té en compte però de forma no sistemàtica
Guia d'estil per continguts Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Manual de comunicació interna Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Reunions específiques al respecte Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Assessorament extern Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista
Compteu amb protocols per adreçar les violències masclistes digitals en els vostres canals de comunicació? No
Quin és el nombre total de persones treballadores de la vostra organització? 0
Quin és el percentatge aproximat d’aquestes persones treballadores en relació al gènere? Majoritàriament dones
Quina és la franja aproximada que configura la mitjana d’edat de les persones treballadores actualment? Entre 30-50 anys
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones immigrants o racialitzades?
Si us plau especifiqueu quantes 3
Entre les persones treballadores de la vostra organització, hi ha persones amb diversitat funcional? No
En cas de disposar d’un pla d'igualtat teniu alguna mesura lligada a la digitalització? No tenim pla d'igualtat
En el context de la vostra pàgina web, plataforma o app disposeu d'un codi de conducta o protocol envers discriminacions o violències de gènere? No
A l’hora d’escollir una proveïdora de productes o serveis digitals, afavoriu que siguin entitats de l’economia social i solidària o el procomú digital? No ho sé
A quines xarxes, espais o federacions de l’economia social i solidària esteu adherides, afiliades o en formeu part? Estratègia ESS2030
Amb quines altres entitats de l’Economia Social i Solidària intercoopereu o heu intercooperat recentment?: Arrels, Agape +, Assis.
La vostra organització està implicada en alguna iniciativa (pròpia o compartida) per reduir la bretxa digital de gènere o altres eixos de discriminació enfront les TIC? No
Apliqueu el teletreball? Sí, més de la meitat de la jornada laboral
Més enllà del marc que estipula la llei (30% de la jornada, és a dir 2 dies en cas de jornada completa), en quines condicions es permet el teletreball? Per a totes les persones treballadores
Quines eines us han estat particularment útils a l’hora d’implementar el teletreball?
Quins aspectes us suposen reptes en relació al teletreball actualment? Problemes tècnics i/o informàtics
Respecte als reptes del teletreball que indiqueu, com els heu resolt o creieu que es podrien adreçar?
Proporcioneu addicionalment a les persones treballadores altres mesures de suport o ajudes específiques per a la cura de nenes i nens o de familiars dependents? No
Si us plau especifiqueu
Com esteu experimentant vosaltres la digitalització en relació a l’ESS en el seu conjunt? En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
En relació a les TIC, quins efectes significatius creieu que implica la digitalització d’organitzacions ESS com la vostra? Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Permet innovar i créixer com a organització
Amb quina d’aquestes dues afirmacions us sentiu més identificades? La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
Acompanyament o formacions d’ateneus cooperatius
Acompanyament o formacions de Torre Jussana
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa L'hem fet servir
Altres empreses o entitats a través del programa MatchImpulsa
Incubadores o programes d'acceleració
Altres serveis o ajuts
Si us plau, podeu indicar el nom concret del servei de suport o formació que heu fet servir com indiqueu amunt? Servei d’Assessorament en Economia Social i Solidària (Empresa) Barcelona ACtiva
Subvenció “Enfortim l’ESS” El coneixem però no l'hem fet servir
Subvenció “Impulsem el que fas” El coneixem però no l'hem fet servir
Kit Digital per a PIMES El coneixem però no l'hem fet servir
Projectes Singulars No el coneixiem
Altres ajuts de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització El coneixem però no l'hem fet servir
Altres ajuts (locals, estatals o europeus) El coneixem però no l'hem fet servir
Si us plau, podeu indicar el nom concret de l’ajut o ajuts que heu rebut com indiqueu amunt?
Quins altres recursos de suport per part de l’administració pública creieu que us podrien ser útils? Subvenció “Enfortim l’ESS”, Subvenció “Impulsem el que fas” , Altres ajuts (locals, estatals o europeus)