digitESSt Enviat!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Submission navigation links for digitESSt
Informació d'enviament
Número d'enviament: 334
Identificador d'enviament: 318
Submission UUID: d0ef755d-dae7-4c73-a2a7-57842778f0e4
Submission URI: /ca/digitest
Submission View: /ca/webform/digitest/submissions/318?token=_EcHbm3N9kitCoEgikXEsAaZ3488rQipBdkRSJgRiCg
Submission Update: /ca/digitest?token=_EcHbm3N9kitCoEgikXEsAaZ3488rQipBdkRSJgRiCg
Created: dc., 12/04/2023 - 10:08
Completed: dc., 12/04/2023 - 10:29
Canviat: dc., 12/04/2023 - 10:29
Remote IP address: 83.50.140.82
Enviat per: TandemGo
Language: Catalan
Is draft: No
Pàgina actual: Completat
Webform: digitESSt
Inici
Yes
No
1. Dades identificatives
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
TandemGo
2018
https://tandemgo.coop/
F67310532
08014
martadalmau@tandemgo.coop
Project Manager
2. Forma legal, àmbit i ingressos
2. Forma legal, àmbit i ingressos
Moltes gràcies :) Seguim amb unes preguntes per a situar algunes característiques del vostre àmbit i volum d’activitat.
Cooperativa
De treball associat
Serveis a les empreses
Organització no especialitzada en TIC però amb persones treballadores, departament o àrea TIC
Fons públics en subvencions, Quotes dels socis i sòcies
Quotes per accés a serveis a través d'una web o plataforma , Quotes per interaccions entre membres de la comunitat mediades per intercanvi econòmic
El projecte pretén ser sostenible econòmicament amb els ingressos per la seva activitat econòmica principal.
Sí
Sí
Excel
101.000-250.000 €
3. Competències i eines digitals
Agent d'atenció a la persona usuària, Administrador/a de bases de dades, Arquitecte de sistemes, Community manager, Gestor de comptes, Gestor/a de projectes i serveis, Programador/a, Responsable de seguretat TIC
Majoritàriament homes
Opcions | Constantment | Sovint | De vegades | Mai |
---|---|---|---|---|
Quines de les eines següents feu servir per a la comunicació interna i/o entre persones o entitats col·laboradores?
Trello, Whatsapp, Gmail, Google Xat, Google Meet
Eines d’ofimàtica i compartició de documents al núvol, Facturació electrònica, Sistema de gestió de processos per operacions, persones, comptabilitat, etc (ERP)
Google Drive, plataforma pròpia, Elysa
4. Infraestructura tecnològica i plataformització
Adopció de maquinari específic (ordinadors, servidors, etc), Adquisició de programari específic (eines d’oficina, tractament d’imatges, etc), Pagament de quotes per ús de programari al núvol, Serveis d'allotjament de dades, Allotjament web
Cap, que tinguem constància
Cap | Menys de 1000 € | 1.001-10.000 € | 10.001-50.000 € | Més de 50.000 € | |
---|---|---|---|---|---|
Quin és el vostre pressupost anual aproximat per a les següents àrees digitals?
Gestió interna (comptabilitat, documentació digitalitzada, etc), Organització de l’equip de treball (gestió de projectes, documents de treball compartits, reunions de treball virtual…), Coordinació amb altres empreses o organitzacions associades (partners), Venda o distribució de productes o serveis., Comunicació i màrqueting
ERP (Gestió comptable, logística, recursos humans, projectes, etc., tipus Odoo), Gestió de continguts (tipus Wordpress), Gestió de projectes (tipus Kanban, Trello, WeKan), Gestió de dades al núvol i oficina virtual (tipus SomNúvol, Pangea o Google Drive)
Sí
Facilita productes o serveis a clients o sòcies (“empresa a consumidores“)., Facilita les relacions comercials amb altres empreses i entitats (“empresa a empresa”).
5. Política de coneixement i de dades
Parcialment
PHP, React i Symfony
Sense llicència
Recollim dades personals (nom i cognoms, edat, sexe, etc), No recollim dades més enllà de les que marca la legislació
No
Sí
API amb algunes restriccions
6. Processos de comunicació
Tenim personal propi | Comptem amb freelance o proveïdora externa | Ho resolem com millor sabem | Ningú s’encarrega | |
---|---|---|---|---|
Respecte als següents processos de comunicació i màrqueting, indiqueu en cada cas segons sigui més habitual:
S’aplica de manera habitual i integral
Sí, ho apliquem | Sí, ho apliquem amb perspectiva de gènere / no sexista | No ho apliquem | |
---|---|---|---|
Respecte a la vostra comunicació interna i externa (textos, imatges, publicitat, etc) apliqueu alguna d'aquestes coses?
No ho sé
7. Composició i impacte social
14
Majoritàriament dones
Menys 30 anys
No
No
Tenim pla d’igualtat però no tenim cap mesura específica en aquest sentit.
No
Sí
{Buit}
No
8. Model organitzatiu i digitalització
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Per a totes les persones treballadores
{Buit}
Problemes tècnics i/o informàtics, Confusió respecte a canals de comunicació, Problemes per desconnectar de la feina fora de l'horari laboral
{Buit}
Sí
{Buit}
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Facilita federar-se amb altres entitats o iniciatives, Permet innovar i créixer com a organització
La digitalització pot ajudar a reforçar i fer escalar l’ESS en el seu conjunt
9. Coneixement i aprofitament de recursos de suport
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quins programes d’impuls a la digitalització coneixeu o heu fet servir?
Platform coops Venture Builder
No el coneixiem | El coneixem però no l'hem fet servir | L'hem fet servir | |
---|---|---|---|
Quines ajudes i subvencions coneixeu o heu fet servir per a la vostra activitat?
Perte d'Economia Social, Activa Startup
{Buit}