digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
No
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
La Más Perra
2022
www.instagram.com/lamasperra_dogwalks
eva_rodriguez_basi@hotmail.com
Sense forma legal
Allotjament per gossos
1
Menys 30 anys
Cap
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Estem cómodes amb el desenvolupament de la comunicació i el marketing digital. El que és més problemàtic és la organització, digitalitació i automatització de procesos interns.
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats
No
Sí, estem a prop d'aconseguir-lo
No
No
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Ns/Nc
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Notion
No l’apliquem en cap cas
Es el bloc que més ens preocupa, tot ho gestionem amb el Notion (reserves, facturació, dades..) Ens agradaria utilitzar un sistema més efectiu per automatitzar alguns procesos i optimitzar temps i recursos.
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
Al treballar amb mascotes es important el tracte proper, perque les persones conectin i confiin en tu perque cuidis del seu gos. A nivell extern, o de cara al client, crec que es important no digitalitzar o automatitzar tots els procesos perque segueixi sent un servei proper i una atenció personalitzada.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar)
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport), Principalment Whatsapp i trucades.
Eines de disseny per la creacio de contingut.
Digital i tradicional
Ns/Nc
La nostra estrategia de Xarxes Socials no esta enfocada a la adquisició de nous clients per a l'hotel. Es un negoci petit i si tinguessim molts més clients no els podriem abarcar.
Volem enfocarnos més en la creació de contingut per aumentar els nostres "followers" i anar creant una comunitat online (que li agradi el nostre contingut encara que no siguin clients potencials per target o localització). A través d'aquesta comunitat es podria fer creixer el projecte mitjançant col·laboracions o el desenvolupament d'altres productes i activitats relacionades amb el sector.
Volem enfocarnos més en la creació de contingut per aumentar els nostres "followers" i anar creant una comunitat online (que li agradi el nostre contingut encara que no siguin clients potencials per target o localització). A través d'aquesta comunitat es podria fer creixer el projecte mitjançant col·laboracions o el desenvolupament d'altres productes i activitats relacionades amb el sector.