digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
No
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Segment
2022
https://www.segment.es/
earino@segment.es
Sóc autònoma / autònom
Tecnologia i Digital
2
Entre 30-50 anys
Cap
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
En haver ja desenvolupat el projecte dins de l'àmbit digital, evolucionem de manera natural i sense problemes en aquest context
Permet una internacionalització i augment de possibles clients, Permet innovar i créixer com a organització
Sí
PowerBI, fulls de calcul, aplicacions Azure...etc
Sí, estem lluny d'aconseguir-lo
No
No
Som una empresa de base digital, de Tecnologia, Software o Sistemes informàtics.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Anàlisi i visualització de dades, Comunicació i col·laboració en línia, Creació o manteniment de codi i programari, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals, Creació o manteniment de codi i programari, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Trello, Monday o similar, Slack o similar, Asana
No l’apliquem en cap cas
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
Sí
Veiem un repte important en garantir que els nostres serveis siguin accessibles per a organitzacions de menor maduresa digital, fet que ens impulsa a desenvolupar productes més modulables i formatius. Ens agradaria explorar aliances estratègiques o accés a recursos que ens permetin consolidar una plataforma pròpia per a la gestió, visualització i governança de dades, adaptada a les necessitats de cooperatives, pimes i entitats del tercer sector.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
No seguim cap estratègia específica en comunicació
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars), Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport), Estratègia presencial (p.ex., espai físic) , Estratègia mixte
Eines d'estudis de mercat digitals, powerBI, Azure...etc
Digital i tradicional
Domini públic
{Buit}