digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Lacol SCCL
2009
www.lacol.coop
info@lacol.coop
Cooperativa
Construcció i serveis urbanístics
19
Entre 30-50 anys
Acompanyament, consultoria privada o formacions d'ateneus cooperatius
Kit Digital per a PIMES, L’hem finançat amb recursos propis
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Ens posicionem amb una mirada crítica i prudent que, ens fa ser molt curosos alhora d'adoptar qualsevol tipus de canvi
Millora de processos d'equips i persones treballadores
No
Sí, hem aconseguit arribar al nostre punt d'equilibri
No
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
ERP o (software integral), Full de càlcul o similar
Full de càlcul o similar
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Fins ara EasyRedmine, però estem transitant cap a Odoo versió lliure
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
Si que fem servir l'eina de gestió de projectes però tan sols per fer seguiment de la quantitat d'hores realitzades i disponibles.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
web i XXSS
Estratègia mixte
Ns/Nc
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Creative Commons o altre copyleft
{Buit}