digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Fundació Viver de Bell-lloc
1983
vivelloc.cat
jennifer.lopez@vivelloc.cat
Fundació
Atenció i cura de les persones
283
Entre 30-50 anys
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa, Acompanyament o formacions de m4Social, Kit Digital + Kit Consulting + Next Generation
Kit Digital per a PIMES, Projectes Singulars, Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització, Altres ajudes estatals per a la digitalització
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
No
Sí, estem a prop d'aconseguir-lo
Explotació comercial de les dades que obteniu de la vostra activitat, Quotes o subscripció per accés a serveis a través d'una web o plataforma
Sí
El nostre model de negoci és Digital i no Digital (tenim els dos models).
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
ERP o (software integral), Full de càlcul o similar
ERP o (software integral)
Sí
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Creació de continguts audiovisuals, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Comunicació i col·laboració en línia
Trello, Monday o similar, Teams
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Ambdós
No
Tenim programari pero encara no s'usa
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Cerca un equilibri entre online/offline
Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia mixte
Gestió de relació amb el client (CRM) com Sinergia CRM, Odoo o Dolibarr
Digital i tradicional
Sense llicència
{Buit}