digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
FUNDACIÓ PRIVADA ALOSA
1994
https://www.alosa.cat/
alosa@alosa.cat
Fundació
Atenció i cura de les persones
11
Entre 30-50 anys
Cap
L’hem finançat amb recursos propis
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Manca de personal qualificat digitalment i alhora coneixedor de la cultura de treball de l’ESS, Permet innovar i créixer com a organització
No
No, encara hem de treballar en identificar-lo
No
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Sí
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Comunicació i col·laboració en línia
Ns/Nc
Excepcionalment
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
Sí
La gestió de dades de les persones ateses per l'entitat de suport es realitza per mitjà del software NUTEC
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals
No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
Ns/Nc
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Ns/Nc
{Buit}