digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Fundació Privada Trinijove
1991
https://trinijove.org/
fundacio@triniove.org
Fundació
Acció social
119
Entre 30-50 anys
Cap
Cap
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Incrementa la competència per part d’altres actors, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
No
Sí, estem a prop d'aconseguir-lo
No
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Sí
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia, Protecció de sistemes, dispositius i dades digitals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita , Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Odoo
Excepcionalment
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
Ens agradaria poder fer una gestió amb els usuaris de forma totalment digital, prescindint del paper i que ens ajudi a l'anàlisi de dades.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Llistes de correu / butlletins digitals
No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
Gestió de relació amb el client (CRM) com Sinergia CRM, Odoo o Dolibarr
Digital i tradicional
Sense llicència
{Buit}