digitESSt 2.0 Fet!

Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
3. GESTIÓ INTERNA
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Tractament de la informació escrita , Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia
No utilitzem cap eina específica de gestió de projectes
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
No
Un repte respecte als serveis és protocol·litzar i sistematitzar més per agilitzar la presentació d'ofertes tècniques i econòmiques, el seguiment d'aquestes i el desenvolupament i avaluació del servei en cas que tiri endavant.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars), Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn
No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
Gestió de relació amb el client (CRM) com Sinergia CRM, Odoo o Dolibarr
Digital i tradicional
Creative Commons o altre copyleft
{Buit}