digitESSt 2.0 Fet!
Secondary tabs
The View page displays a submission's general information and data. Watch video
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
basa
1980
www.barcelonactiva.cat
xxx@barcelonactiva.cat
SL, SA o SCP
Administració pública
400
Entre 30-50 anys
Acompanyament o formacions de Barcelona Activa
Subvenció “Enfortim l’ESS” de l'Ajuntament de Barcelona, Subvenció “Impulsem el que fas” de Barcelona Activa, Projectes Singulars, Altres ajudes de l’Ajuntament de Barcelona a la digitalització
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Sabem que cal “posar-nos les piles” i treballar per adaptar-nos als constants canvis digitals
Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat
Sí
Loomio
Sí, estem a prop d'aconseguir-lo
Venda de productes en línia
Sí
El nostre model de negoci és no Digital.
xxxxxxx
3. GESTIÓ INTERNA
Full de càlcul o similar
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital
Trello, Monday o similar
Sí, menys de la meitat de la jornada laboral
xxx
4. PRODUCTE/SERVEI
Ambdós
Sí
xxxxxxx
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Cerca un equilibri entre online/offline
Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport), Estratègia presencial (p.ex., espai físic)
Eines d'estudis de mercat digitals, Eines de posicionament de marca amb eines digitals
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Domini públic
xxxx