digitESSt 2.0 Fet!
Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
Yes
1. DADES IDENTIFICATIVES
1. Dades identificatives
Comencem! Aquest primer bloc de preguntes ens ajudarà a situar el vostre projecte.
Fundació Privada Pare Manel
2004
www.paremanel.org
admin@gmail.com
Fundació
Acció social i comunitària
32
Entre 30-50 anys
KitDigital
Subvenció “Enfortim l’ESS” de l'Ajuntament de Barcelona, Kit Digital per a PIMES, Ajuts de la Generalitat de Catalunya a la digitalització
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
2. ESTRATÈGIA I GOVERNANÇA
Seguim! En aquest segon bloc us plantegem unes preguntes al voltant de l’estratègia i la governança, dos aspectes rellevants pel desplegament de la digitalització de qualsevol organització.
Ens trobem en un moment d'optimitzar dles diferents eines incorporades
Millora de processos d'equips i persones treballadores, Ampliació de la sostenibilitat econòmica, Increment de vendes i/o volum de mercat, Creació de noves dinàmiques de difusió i per comunitats, Suposa una inversió molt costosa econòmicament, Permet innovar i créixer com a organització
No
Sí, hem aconseguit arribar al nostre punt d'equilibri
Microfinançament (crowdfunding, crowdlending, matchfunding, crowdequity…)
No
El nostre model de negoci és no Digital.
{Buit}
3. GESTIÓ INTERNA
Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Full de càlcul o similar
No
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia
Odoo
Excepcionalment
{Buit}
4. PRODUCTE/SERVEI
Ambdós
Sí
Els nostres serveis son orientats a persones; a nivell digital ens cal sistemes propis de matriculació i seguiment de plasn persoanls de particiapció
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Estratègia mixte
Ns/Nc
Digital i tradicional
Creative Commons o altre copyleft, Sense llicència
{Buit}