digitESSt 2.0 Fet!

Accedeix a la pàgina dels resutalts i recomanacions
Inici
Yes
3. GESTIÓ INTERNA
ERP o (software integral), Full de càlcul o similar
ERP o (software integral), Aplicacions o softwares específic (privatiu, lliure o obert)
Quines eines digitals per a la gestió?
Ns/Nc
{Buit}
Ns/Nc
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita, Tractament de la informació gràfica i audiovisual, Tractament i processament de les dades, Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts, Comunicació i col·laboració en línia, Creació de continguts audiovisuals
Ús de l'ordinador i del sistema operatiu, Navegació i comunicació a Internet, Cerca, gestió i anàlisi de la informació digital, Tractament de la informació escrita , Tractament i processament de les dades , Anàlisi i visualització de dades, Presentació de continguts , Comunicació i col·laboració en línia
ESStrapis
Sí, el corresponent a la totalitat de la jornada laboral
Per fer la gestió de les factures electròniques actualment fem servir un software específic, b2b router, fora de la nostra eina de gestió integral que és l'ESStrapis. Ens agradaria i ajudaria molt a la gestió poder integrar-ho tot dins de l'ESStrapis.
4. PRODUCTE/SERVEI
Serveis
Esteu utilitzant alguna eina específica per a …
ERP
ESStrapis
ERP
ESStrapis
{Buit}
{Buit}
{Buit}
Hem identificat la necessitat d'actualitzar el nostre web, per poder transmetre a potencials clients la nostra proposta de serveis basada en l'experiència dels projectes passats i presents.
5. ÀREA COMUNICACIÓ, MÀRQUETING I COMERCIALITZACIÓ
Principalment online (Nous mitjans: Web, XXSS, etc)
Gestor de correu electrònic com Thunderbird (p. ex., Thunderbird o similars), Disseny d'enquestes (p. ex., LimeSurvey, Liberaforms, FramaForms o similars), Sistema de gestió de continguts (CMS) (p. ex., Strapi, WordPress o similars), Llistes de correu / butlletins digitals, Missatgeria instantània (p. ex., Telegram, Whatsapp o similar), Videoconferències (p. ex., Jitsi Meet, BigBlueButton o similars)
Instagram, Mastodon, Bluesky
Estratègia completament digital (p. ex., e-mail, formulari online, xat en línia, bots de suport), No seguim cap estratègia específica d’atenció al client.
cap
Tècniques tradicionals (visites presencials, trucades telefòniques, exploració del territori, cartelleria física, etc.)
Domini públic, Creative Commons o altre copyleft, Sense llicència
Necessitem actualitzar el nostre web i harmonitzar la nostra imatge, així com millorar la comunicació en xarxes